basjongmans

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Databundel na paar dagen op

Hoi,

De afgelopen 2 maanden is mijn databundel (500mb) na een paar dagen alweer op. Ik doe niets anders dan anders. Heb een Iphone 4, zet programma's geregeld uit, heb mijn instellingen gecontroleerd, etc. Weet iemand hoe dit kan? Voor mij is het een raadsel.

Alvast bedankt.
Groet Bas
3 Reacties 3
wilbur

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
kijk eens naar je fb als daar nl de filmpjes automatisch
starten kost dat data verbuik bij fb instellingen kun je dit gemakkelijk uit zetten en je kunt evt meer wifi gaan gebruiken
Ben1949

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Meer dan 1500 klachten over dit onderwerp bij Radar. Het programma gaat hier binnenkort op reageren.
Ook ik ben slachtoffer van dit fenomeen.(Plotselinge overschrijdingen van de databundels). Ik heb slechts 1 vraag aan Vodafone:
WAT IS ER DE AFGELOPEN MAANDEN VERANDERD, WAARDOOR BIJNA ALLE ABONNEES INEENS VEEL HOGERE REKENINGEN KRIJGEN, TERWIJL HUN INTERNET GEDRAG NIET IS VERANDERD?

En kom dan weer niet aan met het Facebook verhaal, want ik heb niet eens Facebook op mijn telefoon!
Ik zit 99% op mijn WIFI gewoon thuis en heb mijn telefoon zo ingesteld, dat updates alleen gebeuren als mijn WIFI aanstaat.
Daar er dus aan de kant van Vodafone iets is veranderd en niet aan de kant van hun klanten zou ik Vodafone aanraden eens goed naar hun software te kijken. Er is duidelijk iets mis met de registratie!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo allemaal, ik zou jullie willen vragen om je vragen / klachten als het gaat om dataverbruik hier te plaatsen: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-andere-Abonnementen/Zeer-hoge-rekening/m-p/190399#M11184

Als je specifiek over de uitzending van Radar vragen hebt, plaats ze dan aub hier: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Nieuws/Uitzending-Radar-over-hoog-dataverbruik-bij-Vodafoneklan...

We houden dan de discussie overzichtelijk en mocht er iemand nuttige info hebben of een goede tip, dan ziet ook iedereen die. Bvd!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic