Kimmie119

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Databundel leeg volgens my Vodafone

Goedemiddag,

Ik heb een bundel van 500 mb en dit wordt verdubbelt door Ziggo tot 1000mb. Nu heb ik er altijd een gegevenslimiet op staan zodat ik niet opeens door mijn mbs ben zodra ik mijn Wi-Fi weer vergeet aan te zetten. Het limiet was ingesteld op 300 mb. Bij 290 kreeg ik een bericht dat ik op 80 procent van mijn bundel zat, maar dat ik nog een volgende bundel had. Maar dat klopt niet, want 80 procent van 500 is geen 300. Nu staat het limiet op 450 mb en ik heb een bericht ontvangen dat mijn dubbele bundel ook bijna op is. Ik kijk net op Vodafone en ik zie dat ik nog maar 20 mb over heb, maar mijn toestel zegt 450 en dat zou ook overeen komen met mijn gebruik. Iemand een idee waar dit aan ligt?
Dan alvast,

Kim
3 Reacties 3
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Kimmie119,

De gegevenslimiet die je instelt in je telefoon staat los van de notificaties die je van Vodafone ontvangt over het verbruik van je bundel. Dit is niet aan elkaar gelinkt. Dus als jij MB's uit je bundel opmaakt, loopt een teller bij Vodafone die je een sms'je stuurt bij 80% en 100% van je bundel. De gegevenslimiet staat hier los van.
Kimmie119
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hai Sharon,

Bedankt voor je antwoord. Ik snap dat ze los van elkaar staan, maar tot nu toe gingen de tellers op mijn tel en die van vodafone gelijk op. Misschien dat het 10 mb scheelde maar daar hield het wel bij op. Nu scheelt het 600 mb. Het kan gebeuren dat door een bug je telefoon niet meer goed telt, maar ik zou zelf ook niet weten waar ik die 600 mb in 1 dag tijd aan heb besteed. Nu klinkt 600mb als niet veel, maar op een bundel van 1000mb is het behoorlijk. Maar goed, ik heb Vodafone gebeld. Zij vonden het ook vreemd en ik heb een nieuwe bundel gekregen. Tot nu toe lijkt het goed te gaan. Groeten,

Kim
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Goed om te horen dat alles weer naar tevredenheid werkt nu! Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic