alfons65

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Databundel gezamenlijke nummers is leeg

hallo. op myvodafone account zie ik dat mijn databundel leeg is en dat terwijl ik voor 2 nummers gezamenlijk 160GB had.

Hoe kan dat? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @alfons65 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit kan twee dingen betekenen.
Je bent er doorheen, dus je hebt geen enkele GB meer over.
Of de My Vodafone app heeft kuren en geeft niet de juiste informatie door. Heb je ook al gekeken via je browser op de My Vodafone pagina? Misschien dat je daar wel de juiste informatie krijgt.

Deze vraag, c.q. klacht, kan je overigens het beste indienen in de My Vodafone app (mocht die dus verkeerde informatie verstrekken) via de 24/7 button en dan de feedback informatie aanklikken. Dan komt het direct bij de juiste afdeling uit en zien ze ook een screenshot van je probleem. 

Kijk even of je via je browser andere informatie ziet.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @alfons65 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit kan twee dingen betekenen.
Je bent er doorheen, dus je hebt geen enkele GB meer over.
Of de My Vodafone app heeft kuren en geeft niet de juiste informatie door. Heb je ook al gekeken via je browser op de My Vodafone pagina? Misschien dat je daar wel de juiste informatie krijgt.

Deze vraag, c.q. klacht, kan je overigens het beste indienen in de My Vodafone app (mocht die dus verkeerde informatie verstrekken) via de 24/7 button en dan de feedback informatie aanklikken. Dan komt het direct bij de juiste afdeling uit en zien ze ook een screenshot van je probleem. 

Kijk even of je via je browser andere informatie ziet.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic