Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Goedemorgen,
Mijn data voor het internet is op en ik probeer al vanaf afgelopen donderdag een extra bundel aan te zetten om meer data te kunnen kopen. Dit lukt al sinds donderdag niet. Kunnen jullie mij hier mee helpen?
Groet Floor
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ja, heel onhandig. Omdat er een open order op je telefoonnummer staat, kan een Blox niet worden toegevoegd. Dit blokkeert dus helaas de boel :-(. De enige manier om dit te omzeilen is door de order die er nu staat te verwijderen en opnieuw te moeten opvoeren. Maar eerlijk gezegd denk ik dat je daarmee te veel risico loopt dat de boel juist wel weer mis gaat, voor wat het oplevert. Dit zal namelijk ook weer een dag (of 2 in het ergste geval) kunnen duren, waardoor je er hooguit 2 dagen mee “wint”.
Hoi @Floorheinink
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Doe je dit via de app of gewoon via een sms code?
Alle sms codes voor het aanzetten van een BloX bundel kan je hier vinden:
https://www.vodafone.nl/abonnement/buitenland/blox
Als het echt helemaal niet meer lukt, probeer dan via de klantenservice, die moeten je zeker kunnen helpen.
Hey @Floorheinink
Welkom op de Vodafone Community.
Ah, het wordt je zo wel behoorlijk lastig gemaakt om een databundel te activeren. Net zoals @Energieboy ben ik benieuwd op welke wijze je de databundel probeert toe te voegen? En krijg je ook een foutmelding te zien? Indien je het via de My Vodafone App probeert, heb je ook al geprobeerd deze opnieuw te installeren? We horen graag van je!
Via producten en dan bij bundels aan en uitzetten. App zojuist opnieuw geinstalleerd maar het lukt nog altijd niet. Het enige wat ie zegt dat het niet gelukt is met het advies om over een uurtje opnieuw te proberen. Lukt dus nog altijd niet.
Dat schiet dus niet op @Floorheinink. Lukt het wel als je inlogt in My Vodafone in de browser? Zo niet, hoor ik graag welke bundel aan moet en per wanneer je deze weer uit wilt hebben (maandbundels). Vermeld je dan in jouw profiel ook jouw volledige gegevens? Ik weet nu namelijk, op de gebruikersnaam na, niet wie je bent ^^
Nee via de browser lukt het ook niet. Ik heb nog wat gegevens aangevuld in mijn profiel. Ik wil graag die summerdeal aan 5gb + 3gb extra aanhebben. Die hoeft maar aan te staan tm 01.08.2020
Hm, ik krijg hier ook een foutmelding. Ook zie ik allemaal zaken die in zouden gaan op 4 augustus. Het lijkt daarop vast te lopen, maar ik zie nog niet gelijk waarom/hoe. Ik duik er in en kom er zo op terug!
Ja, heel onhandig. Omdat er een open order op je telefoonnummer staat, kan een Blox niet worden toegevoegd. Dit blokkeert dus helaas de boel :-(. De enige manier om dit te omzeilen is door de order die er nu staat te verwijderen en opnieuw te moeten opvoeren. Maar eerlijk gezegd denk ik dat je daarmee te veel risico loopt dat de boel juist wel weer mis gaat, voor wat het oplevert. Dit zal namelijk ook weer een dag (of 2 in het ergste geval) kunnen duren, waardoor je er hooguit 2 dagen mee “wint”.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...