Floorheinink

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Databundel aanzetten

Goedemorgen,

Mijn data voor het internet is op en ik probeer al vanaf afgelopen donderdag een extra bundel aan te zetten om meer data te kunnen kopen. Dit lukt al sinds donderdag niet. Kunnen jullie mij hier mee helpen?

Groet Floor

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ja, heel onhandig. Omdat er een open order op je telefoonnummer staat, kan een Blox niet worden toegevoegd. Dit blokkeert dus helaas de boel :-(. De enige manier om dit te omzeilen is door de order die er nu staat te verwijderen en opnieuw te moeten opvoeren. Maar eerlijk gezegd denk ik dat je daarmee te veel risico loopt dat de boel juist wel weer mis gaat, voor wat het oplevert. Dit zal namelijk ook weer een dag (of 2 in het ergste geval) kunnen duren, waardoor je er hooguit 2 dagen mee “wint”. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Floorheinink 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Doe je dit via de app of gewoon via een sms code?
Alle sms codes voor het aanzetten van een BloX bundel kan je hier vinden:
https://www.vodafone.nl/abonnement/buitenland/blox

Als het echt helemaal niet meer lukt, probeer dan via de klantenservice, die moeten je zeker kunnen helpen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hey @Floorheinink 
Welkom op de Vodafone Community. 

Ah, het wordt je zo wel behoorlijk lastig gemaakt om een databundel te activeren. Net zoals @Energieboy ben ik benieuwd op welke wijze je de databundel probeert toe te voegen? En krijg je ook een foutmelding te zien? Indien je het via de My Vodafone App probeert, heb je ook al geprobeerd deze opnieuw te installeren? We horen graag van je!

Floorheinink
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Via producten en dan bij bundels aan en uitzetten. App zojuist opnieuw geinstalleerd maar het lukt nog altijd niet.  Het enige wat ie zegt dat het niet gelukt is met het advies om over een uurtje opnieuw te proberen. Lukt dus nog altijd niet. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Dat schiet dus niet op @Floorheinink. Lukt het wel als je inlogt in My Vodafone in de browser? Zo niet, hoor ik graag welke bundel aan moet en per wanneer je deze weer uit wilt hebben (maandbundels). Vermeld je dan in jouw profiel ook jouw volledige gegevens? Ik weet nu namelijk, op de gebruikersnaam na, niet wie je bent ^^ 

Floorheinink
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee via de browser lukt het ook niet. Ik heb nog wat gegevens aangevuld in mijn profiel. Ik wil graag die summerdeal aan 5gb + 3gb extra aanhebben. Die hoeft maar aan te staan tm 01.08.2020

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hm, ik krijg hier ook een foutmelding. Ook zie ik allemaal zaken die in zouden gaan op 4 augustus. Het lijkt daarop vast te lopen, maar ik zie nog niet gelijk waarom/hoe. Ik duik er in en kom er zo op terug!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ja, heel onhandig. Omdat er een open order op je telefoonnummer staat, kan een Blox niet worden toegevoegd. Dit blokkeert dus helaas de boel :-(. De enige manier om dit te omzeilen is door de order die er nu staat te verwijderen en opnieuw te moeten opvoeren. Maar eerlijk gezegd denk ik dat je daarmee te veel risico loopt dat de boel juist wel weer mis gaat, voor wat het oplevert. Dit zal namelijk ook weer een dag (of 2 in het ergste geval) kunnen duren, waardoor je er hooguit 2 dagen mee “wint”. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic