Bwijers

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Data

Beste Vodafone,

Ik heb een aantal weken geleden mijn abonnement verlengt , hierdoor was ik in de veronderstelling dat ik onbeperkt internet zou hebben . Dit naar aanleiding van jullie reclames .
Nu blijkt dat ik een hele flinke nota heb en dus geen gratis tijdelijke data verbruik .
Dit is mij in al de jaren dat ik klant ben nog nooit gebeurd en ben daarom ontzettend geschrokken .
Is hier iets aan te doen ?

Met vriendelijke groet.
B Wijers

11 Reacties 11
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Vervelend. Is dit abonnement tijdens de actieperiode verlengt en zo ja telefonisch of online?
Je kunt hiervoor het beste toch wel even contact opnemen met de klantenservice.

We kunnen helaas geen interne vragen in behandeling nemen op het forum.
Bwijers
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Oké.
In de winkel . Helaas heb ik deze inmiddels gesproken en ook zij kunnen niks voor me doen .
Anonymous
Niet van toepassing
Dan in dit geval raad ik je aan om te bellen met de klantenservice. Leg de situatie rustig maar duidelijk uit. Zij kunnen het contract erbij pakken indien het in de systemen staat, om te zien wat er afgesproken is. Laat ik er wel bij zeggen, onbeperkt internet hebben wij niet. Wat wel kan is dat als de data op is de blox beperkt internet aan springt waardoor het internet trager wordt maar er geen kosten in rekening wordt gebracht. Dit heet de blox beperkt internet.

Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Bwijers , heb je nog contact gehad met de klantenservice of de winkel? Ik ben benieuwd of het is opgelost. 🙂
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Mocht er binnen 48 uur geen nieuwe reactie komen, dan zullen we het topic sluiten.
Bwijers
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Helaas nog geen oplossing .
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Bwijers dat is natuurlijk jammer! Heb je wel nog contact gehad met de klantenservice? Wat gaven zij aan?
Bwijers
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zojuist gesproken met de klanten service .
Wanneer ik mijn rekening heb betaald , kan ik opnieuw bellen en kan ik gebruik maken van de blox die ervoor zorgt dat ik niet teveel data kan gebruiken .Dan zou het tevens mogelijk zijn op 1 maand aan teveel data te laten crediteren .
Erg goed geholpen nu . Ik hoop dat dit ook het geval is .
Puntje van verbetering is dat ik helaas vaker heb moeten bellen voordat ik deze info kreeg .
Anonymous
Niet van toepassing
Bedankt voor de feedback
Gaan we zeker meenemen. Het is de bedoeling natuurlijk dat alle collega's hiervan op de hoogte zijn.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Mocht er binnen 48 uur geen nieuwe reactie komen, dan zullen we dit topic sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic