En dat voor een zakelijk abonnement met 5 gebruikers / red connect
Nu heb ik er al wat over gelezen maar toch…. toch nog even vragen,…
Onlangs is de Teambundel aangezet en zag dus mijn 5GB veranderen in een 25GB situatie, en dat voor de 4 andere gebruikers ook.
Ik begrijp dat je niet zelf kan bepalen wie wat krijgt? Dit is dan niet goed gecommuniceerd door een medewerker, helaas. Je zit dus gewoonweg met 5 man in 25GB te graaien, en als er 1 te hard graait kan je daar weinig aan doen (enzij Red Together) Klopt dat?
Wanneer die 25GB op is zakt iedereen weg naar 64kpbs?
Bij Red Pro ga je inderdaad automatisch gebruik maken van de teambundel zodra je tegoed op is. Je kunt echter geen data toewijzen aan medegebruikers
Dit schreef een moderator in een ander topic. Teambundel en Tegoed worden hier uit elkaar gehaald,.. waarom? Eenmaal de Teambundel geactiveerd is het tegoed toch de bundel? en de bundel je tegoed? Of kan je als beheerder toch die 5GB (of meer/minder) toewijzen?
Nu zal ik tzt verdubbeling data krijgen (hoe lang duurt zoiets? al een weekje moet ik wachten) en zal die 50GB mogelijk voldoende zijn, maar ik wil toch graag iets meer controle hebben over gebruikers en de bundel. Hoe ga ik dat met Red connect realiseren? En mocht dat niet lukken, hoe deactiveer ik die groepsbundel en ga ik weer terug naar de oude situatie?