Joel038

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Data verbruik my Vodafone app.

Goedenavond.

Sinds vandaag is in de my Vodafone app m'n nieuwe abonnement te zien! Nu staat er onbeperkt bellen en sms.
Eerder kon ik daarnaast ook zien hoeveel mb data ik nog over had. Dit kan ik sinds vandaag niet meer zien.

Iemand enig idee hoe ik dit weer tevoorschijn kan toveren? Of wat ik er aan kan doen?

Gr Joel
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Als het goed is moet je namelijk 3 bolletjes zien, bellen smsen en data

Bekijk in context

7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Joel,

Verwijder de app en installeer hem eens opnieuw. Werkt het dan nog niet raad ik je aan om via de website te kijken of alles goed staat.
Anonymous
Niet van toepassing
Als het goed is moet je namelijk 3 bolletjes zien, bellen smsen en data
Joel038
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dan heb ik het denk ik al gevonden! Er staat namelijk in het midden een bolletje met data. En daar in heet bijna alles blox eentje er van kan ik uitzetten dat is nog de blox die ik bij m'n oude abonnement had aangezet volgens mij. Ik ben t oude gewend dus dat er naast je minuten en sms'jes een bolletje staat staat. Maar daar moet je dus voor naar het bolletje data tegenwoordig?

Bedankt voor je reactie!
Anonymous
Niet van toepassing
Ja idd, dat staat nu apart, goed om te lezen dat het opgelost is. Mocht je in de toekomst vragen hebben dan weet je ons te vinden 😄
Zou je mijn antwoord wel als oplossing willen aanvinken zodat andere gebruikers het ook makkelijker kunnen vinden?
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Klanten die net hun abbo hebben verlengd of vernieuwd, die hebben nu een extra bundel.
Die extra bundel is totaal niet in de app of op de website te zien.
Je hebt totaal geen inzicht, wat er van die extra bundel verbruikt is.
Doe hier wat aan !!!
Anonymous
Niet van toepassing
Dit verschilt pet klant
Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Zij kunnen er voor zorgen dat het wel zichtbaar wordt.

davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Dan ga ik dat zeker doen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic