@Marc,
Ik heb er al een datamanager opstaan, reset elke maand de tellers die standaard op de telefoon zitten.
Feit blijft wel en daar hebben los van mijzelf nog veel maar andere Vodafonegebruikers last van, dat Vodafoneabbonement tesamen met de Iphone5 wel erg veel data opslokt.
Ik doe precies hetzelfde als voorheen(toen had ik maar 700mb en nooit eroverheen) en dan durf je eigenlijk geen filmpje of Soundcloud meer te streamen zonder WIFI omdat je anders binnen de kortste tijd door je databundel heen bent.
Daar zitten de problemen voor veel gebruikers in. Onverklaarbare hoge dataverbuiken. Vind wel dat er vanuit Vodafone enige coulance zou moeten bestaan. Klanten gaan bij wisseling/verlenging van abonnement er niet vanuit dat je ineens 4 kaar zoveel dataverbuik hebt.
Omdat ik nooit een sms heb gehad dat ik over mijn MB`s heen was gegaan hebben ze wel 2 maanden deze kosten terugbetaald alleen daar zijn wel een heleboel telefoontjes en chatberichten over moeten gaan.
Dat is slecht en dan blijkt maar en dan spreek ik echt uit ervaring dat er vanuit klantvriendelijkheid, behulpzaamheid Vodafone nog echt heel veel te leren heeft ten opzichte van andere providers.
Rayman76