Hoi @jakka
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Zo ie zo is je dataverbruik in My Vodafone vaak niet het tijdstip van het daadwerkelijke verbruik. De tijd is een indicatie wanneer Vodafone de vorige uren bij elkaar heeft opgeteld en plaatst deze dan online. Dus het kan ook data zijn van de avond ervoor.
Is er toch iets wat data gebruikt? Zet dan midden in de nacht je telefoon op vliegtuigmodus of stel je telefoon zo in dat deze op bepaalde uren geen data mag gebruiken. Elke telefoon heeft sluip data in zich en dat is alleen te voorkomen door alles uit te zetten, vliegtuigmodus, 4G data uit te zetten. Dan weet je zeker dat er geen sluipverbruik is. En zorg dat waar je toestel ligt, goed wifi signaal heeft. Want veel toestellen schakelen over op 4G als je WiFi maar een klein beetje niet goed is en dan heb je ook dataverkeer over 4G.
Dus er zijn wel wat dingen die je zelf kan doen, en controleren. En weet, als Vodafone een tijd heeft met wat data, kan het ook van de uren ervoor zijn.