Gerard2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Data verbruik bij prepaid

Ik ben ineens mijn prepaid tegoed kwijt terwijl er geen datsverbruik is dit staat ook uit ik gebruik alleen wigi
2 Reacties 2
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Gerard2,

Ik heb geen inkijk op de persoonsgegevens maar als het door internet verbruik zou komen dan zou dit kunnen omdat het toestel wel goed is ingesteld voor internet en dat dit ook aan staat. Als u WiFi aan heeft en ook mobiele gegevens(internet) van ons houdt dat niet altijd in dat WiFi gebruikt word, dit heeft met een aantal factoren te maken bijvoorbeeld wat voor telefoon u heeft op welke frequentie u bereik van ons heeft en hoe het bereik van uw WiFi is op dat moment.

Als u geen internet met uw beltegoed wilt gebruiken en alleen maar via WiFi kunt u even bellen met de klantenservice dan kunnen zij het internet blokkeren en dan kan dit niet meer gebeuren.

Om zeker te weten dat het aan internet verbruik ligt moet je contact zoeken met de klantenservice dan kan dat even nagekeken worden.

Groetjes,
MrMister
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Gerard2, sms INTERNETGEBRUIK UIT naar 4000 om je internet uit te zetten. Je kunt dan wel nog gebruik maken van WiFi.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic