Alex55

Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Data tegoed

Ja na 2 maanden nog steeds geen data tegoed te zien word nu echt een keer tijd dat het word opgelost net als slecht bereik in volendam gebied broeckgouw dus doe er eens wat aan anders stop ik denk maar eens met betalen kijken wat jullie daar van vinden
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Alex55 ,

Zou je misschien even de app opnieuw kunnen installeren of dit enig effect heeft, kun je via de mobiele website van MyVodafone wel alles correct zien of via de desktop versie?
Alex55
topicstarter
Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan via beide niet mijn data tegoed zien
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@Alex55 Er zijn momenteel wel wat problemen bekend. We willen deze graag verzamelen. Kun je je gegevens even doorgeven via Facebook of Twitter? Alvast bedankt!

Leuk trouwens dat je je hebt aangemeld voor het Forum! Heb je al eens rondgekeken?
Onno

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij precies hetzelfde. Al vanaf maart geen inzicht in dataverbruik. Niet met de app en ook niet op de site. Er wordt aan gewerkt maar er gebeurt niets. Zo moeilijk kan het toch niet zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic