Nick_66

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Data-tegoed meenemen naar volgende maand(en)?

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb nu ruim een jaar een Vodafone Red abonnement met 4gb data-tegoed, onbeperkt bellen en sms'en.

Afgelopen maand ben ik voor het eerst over mijn data-tegoed gegaan en moet extra gaan bijbetalen. De maanden daarvoor heb ik mijn data-tegoed niet meer dan 50% verbruikt, maar toch voor 4gb betaald.

Waarom kan het data-tegoed wat ik die maand niet verbruikt heb overgeheveld worden naar de volgende maand? Vind dit eerlijk gezegd een vreemde constructie van Vodafone en ook niet eerlijk. Het is hetzelfde als gaan tanken en de tank halfvol doen en toch betalen voor een volle tank.

Ik heb betaald voor iets wat ik niet gebruikt heb. Daar komt het gewoon simpelweg op neer. U moet het toch met mij eens zijn dat dit geen faire regeling is van Vodafone.

Nu zal ik waarschijnlijk wel een antwoord kunnen verwachten dat dit nu zo eenmaal is geregeld en dat dit in de voorwaarden staat vermeld en hier weinig aan veranderd kan worden.

Ik wil een flexibel abonnement die zich aanpast aan mijn gebruik per maand. De ene maand verbruik ik mijn data-tegoed voor 100% de andere weer 50% of minder. Ik wil alleen betalen voor datgene wat ik verbruikt heb!

Betaal voor dit abonnement bijna 50 euro per maand en mag toch verwachten dat Vodafone mij hierin tegemoet kan komen.

Ik hoor nog graag uw reactie hierover.

Met vriendelijke groet.
1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Nick_66. Bedankt voor het meedenken over onze abonnementen. Zoals je in onze klantenservice.
Het is natuurlijk wel mogelijk dat andere forumgebruikers met jou meedenken over jouw idee. Ik ben benieuwd wat de reacties zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic