Brandon shanks

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Data opeens op

Goeiendag 

Ik heb zojuist een smsje gekregen dat m'n deed together data op is terwijl er gister nog stond dat ik zo'n 70gb had en nu staat er dat ik 0/0mb heb kan iemand mij vertellen hoe dat kan en hoe ik het kan fixen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Zojuist van klantenservice vernomen dat er een storing is en de technische dienst is er mee bezig en hoopt dit in de loop van de dag te hebben opgelost. 

Dit probleem zal het meest voorkomen bij Red abonnementen. Mocht je toch een smart abonnement hebben met dit probleem, wacht dan ook geduldig af. 

Dus ze zijn op de hoogte! ?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Er is blijkbaar nog altijd een storing bij Vodafone. 
Gewoon nog maar even geduld hebben @Brandon shanks 

Vodafone werkt eraan en dan hebben we allemaal weer de juiste informatie. Geniet van je weekend!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Zojuist van klantenservice vernomen dat er een storing is en de technische dienst is er mee bezig en hoopt dit in de loop van de dag te hebben opgelost. 

Dit probleem zal het meest voorkomen bij Red abonnementen. Mocht je toch een smart abonnement hebben met dit probleem, wacht dan ook geduldig af. 

Dus ze zijn op de hoogte! ?

Hnsclmns

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nog niet opgelost?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hnsclmns wrote:

Nog niet opgelost?

Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je hoeft niet op twee plekken je vraag te stellen. Dat maakt het alleen maar onoverzichtelijk. Ik heb je antwoord gegevens op deze topic: https://forum.vodafone.nl/vodafone-community-rewards-112/data-tegoed-op-0-gezet-301917?postid=331860...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic