kwintie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Data internet buitenland

Beste,

Op dit moment woon ik in het buitenland (Nederlandse Antillen). Toen ik hier aankwam op het eiland 1/10/2013 heb ik van Vodafone het volgende smsje gekregen:

Welkom in Curacao. We geven je graag informatie over de tarieven die hier gelden (in euro). Bellen kost 1,98 p/m, gbeld worden 1,52 p/m, SMS versturen 0,56, SMS ontvangen gratis. U maakt gebruik van Smartphone World Bundel: per maand krijgt u 50 MB die u in Nederland en ook in dit land kunt gebruiken. Er geldt een buitenbundeltarief van 6,05 euro per MB. Voor dataverbruik in het buitenland geldt een maximum van 60,50 euro per maand, tenzij je de datalimiet gewijzigd hebt. Daarna ben je automatisch geblokkeerd voor internetgebruik in het buitenland voor de rest van de maand. Voor het wijzigen van de datalimiet of meer informatie kijk op http://m/vodafone.nl/dataroaming. Prettig verblijf gewenst, Vodafone.

Ik begrijp uit dit bericht dat hier in Curacao 50 MB kosteloos kon gebruiken. Nu is er toch een rekening gekomen waar alle datagebruik in rekening is gebracht. Hoe zit dit?
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi @kwintie,

Uit het bericht dat je overgetypt heb begrijp ik dat de smartphone wereld bundel al aan staat. Dus dan heb je dit zelf in het verleden aangezet. Dit kost €25 per maand.

Mocht je meer verbruikt hebben dan 50 mb dan wordt dit er extra bijgerekend tot een maximum van €60,50 per maand.

Mocht je meer uitleg over deze rekening willen hebben dan raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Andere klanten kunnen jou hier namelijk niet bij helpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic