AlexaRozay

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Data gebruik op? Wat nu?

Ik heb mijn 4GB internet bijna opgemaakt, kan ik hierna nog blijven internetten als ik geen extra mb koop?
Krijg ik dan eind van de maand een hoge rekening of word mijn internetsnelheid automatisch vertraagd waardoor ik wel gewoon gratis kan blijven internetten?

2 Reacties 2
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Als je door blijft internetten dan krijg je een hoge rekening.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo AlexaRozay,
Indien je 4 GigaByte (= 4096 MegaByte) in nauwelijks 10 dagen verbruikt. Dan mag je toch wel spreken van buitensporig data-verbruik.
Indien je oo deze wijze doorgaat, dan brengt Vodafone je een buiten-bundel-tarief van €0,10 per MegaByte in rekening. Dit geldt voor de meeste abonnementen. Kijk op de tarieven-pagina op de website van Vodafone voor de tarieven die voor jouw specifieke abonnement van toepassing zijn. Dus bij buiten-bundel-tarief per MegaByte.
Let op:1 GigaByte = 1024 MegaByte.
Indien 1 MegaByte buiten-bundel-tarief €0,10 bedraagt.
Dan kost 1024 MegaByte (1 GB) een bedrag van €102,40
Ik adviseer je je mobiele data-verbruik drastisch te beperken.
Zeker tot het einde van deze maand.

Ik adviseer je ook om ALLE tips en tricks en instellings-adviezen op te volgen die in het volgende topic worden gegeven (onder andere door ondergetekende).

Weblink : http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-Abonnementen/Datagebruik-tips-amp-tricks-om-binnen-je-bunde...

Daarmee voorkom je onbewust en ongevraagd en ongewenst hoog mobiel data-verbruik.
Ik zal binnenkort nog meer adviezen posten in eerdergenoemd topic. Houd dat topic dus in de gaten.

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic