MartinaSandra50

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Data bundel in tenerife prepaid

Ik heb voor de vakantie een data bundel gekocht voor 29 euro. Kom in tenerife en kan internet niet gebruiken. Roaming aan. Telefoon geeft aan dat je roaming aan moet zetten maar had ik al gedaan. Alle instellingen nagekeken, kloppen ook. Telefoon aan en uit gezet, helpt ook niet. Kan de simkaart niet in een andere telefoon doen want ik ben maar alleen. Gisteren zat ik bij mijn tegoed te kijken. Ik had ongeveer 50 euro voordat ik op vakantie ging, 31 augustus en gisteren een paar dagen later had ik nog maar rond de 20 euro over. Ik zit hier op de wifi en meer kan ik niet doen. Hoe kan het dat ik al rond de 30 euro kwijt ben. Dus op deze 2 vragen graag antwoord. Bedankt alvast.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @MartinaSandra50 
Op je andere topic heb ik al een antwoord gegeven. Dat je nu al een x aantal beltegoed kwijt bent komt waarschijnlijk omdat de telefoon al contact heeft gemaakt met het internet. Dan gaat je beltegoed aardig snel leeg. Waarom je geen internet hebt, heb ik op je andere topic aangegeven. Of het werkt, dat weet ik niet. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @MartinaSandra50 
Op je andere topic heb ik al een antwoord gegeven. Dat je nu al een x aantal beltegoed kwijt bent komt waarschijnlijk omdat de telefoon al contact heeft gemaakt met het internet. Dan gaat je beltegoed aardig snel leeg. Waarom je geen internet hebt, heb ik op je andere topic aangegeven. Of het werkt, dat weet ik niet. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic