hansv64

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Data aanvullen niet mogelijk in My Vodafone

Ik kan sinds vandaag mijn data tegoed niet opladen. Het is ook njet zichtbaar in myvodafone. 

Het gaat om red unlimited abo.

Gr Hans

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12179Posts
  • 3548Oplossingen
  • 3170Likes

Altijd vervelend natuurlijk. Heb je ook online gekeken ipv in de app? Of kijk je altijd online? Dan is advies om even de app uit te proberen. Mocht het dan helemaal niet lukken, laat dan in de persoonlijk instellingen je gegevens achter en dan kijkt iemand van Vodafone met je mee. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3481Posts
  • 1052Oplossingen
  • 1137Likes

Hi @hansv64 

Bij een Unlimited abonnement krijg je elke dag 10GB data. Ben je door deze data heen, dan activeren we automatisch nog 2GB. Daarna kan je steeds je data aanvullen met 2GB. Het kan kloppen dat je deze informatie niet ziet in My Vodafone, want je maakt geen gebruik van een Red Unlimited abonnement, maar van een Red Together abonnement. In jouw geval heb je hierbij een databundel van 50GB. Deze is per vandaag opnieuw ingegaan. 

hansv64
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je. Ik heb nog een 2e abonnement met Red Unlimited en kon daar zondag geen data tegoeod opwaarderen. Het lijkt vandaag weer te werken en nieuwe data voor vandaag is weer zichtbaar in app en op myvodafone.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic