jeand

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dan maar opzeggen

Abbo loopt bijna af , dus ik dacht laat ik via de site van Vodaphone mijn abbo omzetten ipv van naar de winkel te gaan.
Op advies van mijn dochter de Iphone 4 gekozen met een levertijd van 6 tot 10 werkdagen.
tot zover een tevreden mens, oude telefoon valt steed uit nieuwe onderweg 🙂
 
Bel ik vandaag naar de klanten Service voor een status update van mijn levering, omdat dit niet via de site is op te vragen.
ik krijg een vriendelijke jongedame aan de lijn die na het invoeren van mijn order nummer gelijk de kreet slaakt "ahhh jaaa , de levering staat in back order en gaat ongeveer 6 tot 10 weken duren"
Hmm denk ik, en vraag ik of mijn nieuwe aanvraag omgezet kan worden naar een samsung3 zodat ik alsnog een nieuw telefoon kan krijgen op korte termijn , maar helaas was dit niet mogelijk volgens de jongedame aan de andere kant.
 
dus ik heb nu een ontbinding van mijn nieuwe aanvraag gedaan , er kon helaas niet aangegeven worden hoe lang dit gaat duren, maar ik heb wel aangegeven dat ik morgen in de winkel een ander toestel wil halen.
want het verschil tussen 4 tot 10 dagen en 4 tot 10 weken is iets teveel voor mij.
 
waarom is de levertijd van deze telefoon niet juist vermeld op de site ??? want dagen zijn opeens weken geworden, voor jullie maakt dit waarschijnlijk niets uit , maar als klant ben je zeer teleurgesteld als je hiermee geconfronteerd wordt !!!
4 Reacties 4
Gedupeerde

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vraag uw hulp, het zakelijk telefoonabonnement aangegaan in september 2008 
 
wat stopgezet werd in september 2009 door Vodafone omdat het  bedrijf geen herstart kon maken,, is tegen alle afspraken in  als  vordering verkocht aan Intrum Justitia ik heb daartegen bezwaar gemaakt Intrum Justitia heeft een gerechtelijke procedure gestart  het bedrijf is niet herbouwd kunt u de deurwaarder laten stoppen?  ernstig gedupeerd Prive abonnement vanaf 2008 altijd keurig betaald per incasso wat gebeurd hier toch? Heeft Vodafone geen boodschap aan de afspraken die zij zelf maakt? Worden alle vorderingen "zomaar" verkocht aan Intrum Justitia die geen boodschap hebben aan de afspraken van de abonnee met Vodafone? 
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Dit staat wel los he van het oorspronkelijke topic
Gedupeerde

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Toch een klacht over stopzetten abonnement? 
Emo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wel een beetje late reactie he. Is al jaren geleden. Waarom niet eerder aan de bel getrokken? Met een deurwaarder kun je niet veel meer bespreken.
Sterkte vervelende situatie. EMO
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic