MABUS-Mahdi

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dagvaarding

Zeer Hoog Geachte Vodafone medewerkers, Medewerker.

In het bijzonder MrMister en de moderator(s)

Ik ben zeer verheugd dat U mijn berichtje verwijderd heeft.
Heb meteen een deurwaarder aangeschreven met de volgende mededeling. Ik citeer

"Verzoek dagvaarding Vodafone. Om het simpele feit dat zij mijn berichtje weghalen. De vrijheid van meningsuiting wordt mij daar ontnomen. Ik ga mezelf verdedigen. Ik zeg in dat berichtje op Religie hoort de doodstraf te staan. Simpel en daar naast zeg ik meerdere malen ik hou van U als "MENS". Dat zeg ik ook tegen U Zeer Hoog Geachte deurwaarder. Ik neem aan dat U het met mij eens bent dat religie niets anders dan ellende brengt. De RK kerk zit vol met pedo's die krijgen een berisping en gaan lekker verder. Wanneer een Nederlander Pedo is dan krijgt hij TBS dat is meten met 2 maten. Daarnaast Moslims onderdrukken dames. Misbruiken de naam van de profeet Muhammed. Voeren steeds oorlog. Christenen hebben Jezus Christus nodig om tot g"O"d te bidden. Kunnen die niet in hun eigen naam bidden. Is g"O"d onbereikbaar voor hen dat ze een tussenstation nodig hebben.
Elke gedachte is een gebed. Dus wees U bewust van wat U denkt, zegt en schrijft.
Ik hoor van U. Met De Aller Meeste Hoogachting, Hartelijke groet, Liefs M.-M.

Mocht de deurwaarder niet antwoorden of niet over de brug komen. Geen nood aan de man.
Ik schrijf een andere aan. Deurwaarders genoeg in Nederland. Ik adviseer U een goede advocaat in de hand te nemen die gaat U hard nodig hebben. Nogmaails ik heb niets tegen U. Ik respecteer U. Ik hou van U als "MENS". Het simpele feit dat U mij het recht ontneemt geeft mij het recht om voor mezelf op te komen.

Mocht U die rechtzaak winnen, dan win ik alsnog want laat dit breed uitmeten in de media en roep alle Nederlanders op zo snel mogelijk Vodafone te verlaten. Ik heb U nog gewaarschuwd. Ik bestrijd U met liefde en dat brand alles weg op zijn pad en laat de NAAKTE waarheid zien. Liefde omvat alles. Niets omvat Liefde.

Met De Aller Meeste Hoogachting,

Hartelijke groet,

Liefs
"MABUS"-Mahdi
"live lOve always"
2 Reacties 2
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste MABUS-Mahdi,

Uw bericht is niet verwijderd maar het topic is gesloten omdat het geen vraag betreft die gebruikers hier kunnen beantwoorden. Ik wens u heel veel sterkte en geluk toe met het doel dat u probeert te bereiken.

Het topic is nog te vinden. http://forum.vodafone.nl/t5/Het-Koffiehuis/e-mail-quot-g-O-d-quot/m-p/244419#M1802

Met vriendelijke groet,
MrMister
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Zoals MrMister al aangeeft is het topic gesloten. Ook dit topic wordt nu gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic