Cthipthorpe

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dagbundels op reis kloppen niet

Hoi,

Ik zit momenteel in Spanje. Ik kreeg vannacht om 06:34 een smsje dat ik door mijn reisbundel heen zat (35 MB) terwijl ik de bundel echt amper gebruikt heb die nacht, en het de andere dagen wel gewoon goed ging. Ik sliep ook gewoon vanaf 2 uur.

Vervolgens heb ik de XL bundel aangezet, als ik in de app kijk heb ik hier nog 100 MB van over. Dit is echter onmogelijk aangezien ik de heledag al aan het whatsappen ben en dergelijke.

De teller in 'my vodafone' loopt dus niet, maar de blox staat wel aan. Bij het aanzetten van de bundel kreeg ik ook een smsje dat de bundel aan stond.

Dit zijn mijn kosten dus, hieruit begrijp ik dat ik om 07:33 buiten mijn bundel 1,61 moet betalen, en dat daarna de 100 MB op reis bundel wel aan is gegaan. Waarom zegt de app nogsteeds dat ik 100 MB over heb, en staat mijn 100 mb bundel niet tussen mijn tegoeden op de website? er staat alleen dat de 35mb op is.
05-08-2015 00:09 ESP 2 MB € 0,00
05-08-2015 07:33 ESP 43 MB € 1,61
05-08-2015 09:35 ESP 5 MB € 0,00
05-08-2015 10:02 ESP 356 kB € 0,00
05-08-2015 10:58 ESP 6 MB € 0,00

3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Wij kunnen niet in de systemen om te zien wat er verbruikt is en niet. Het kan zijn dat de app niet gesynchroniseerd is met hetgeen wat daadwerkelijk verbruikt is.
lucievangastel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb een vergeijkbare klacht ingediend in juni (over dagbundelkosten op 5-10-11-19-24 april 2015) en heb nu net weer een klacht ingediend via email over onterechte dagbundelkosten op 7/14/20/21 en 28 juni. Drie van deze dagen ben ik 100% zeker niet in het buitenland geweest dus hoe kan idan kosten binnen deze dagbundel hebben gemaakt? Mijns inziens heeft Vodafone twee maal onterecht €9,99 in rekening gebracht. Over de kleinere extra bedragen - die ik in het eerste jaar van mijn abonnenment nooit had!! - heb ik me maar niet drk gemaakt.
Mijns inziens klopt er iets niet met die dagbundel ales-in-1-op-reis. Of hij schakelt zich te pas en vooral te onpas in, of Vodafone maakt hiervan gebruik om niet traceerbare kosten in rekening te kunnen brengen. Ik ben ZEER ontrevreden dus.


Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt het beste hiervoor bellen met de klantenservice
Zij kunnen met jou alles controlerenvanuit hier kan ik niet in de systemen en worden er tevens geen privacy gevoelige gegevens gedeeld.
.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic