Coach76

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dag Vodafone

Eindelijk zit ik dan in het laatste jaar van mijn contract. November verloopt deze en 4 maanden van te voren kan ik aangeven of ik verleng te ja, of te nee.
 
Dat is dus een dikke NEE, in geen enkel opzicht is Vodafone interessant meer om verder mee in zee te gaan.
 
Ik maak gebruik van een iPhone abonnement met een minimaal maand bedrag van 85,- Dit is voor mij een acceptabel bedrag daar ik in het begin van het contract rekeningen kreeg van makkelijk 185,- Na enig graven kwam ik tot de conclusie dat ik veel te weinig bel minuten had. Stom dat ik dat niet eerder gecheckt heb en erg zuur dat ik zo erg veel geld weggegooid heb. Erg snel dan dus de app geïnstalleerd en scherp de boel aan het monitoren. 
 
Ik wil dus in geen enkel geval weer naar een tweejarig contract, en vertik het al helemaal om honderden euro`s te betalen voor een toestel omdat ik 1 jaar wil. het gekke is dat ik bij een concurrent met dat wat ik per maand nu aan Vodafone betaal, een 1 jarig abonnement krijg, met alles er op en aan en niets bij hoef te betalen. Dit maakt dat ik me als klant vrij en zeker ook geholpen voel. 
 
Ik mis hier de "we houden je graag aan boord" mentaliteit en cultuur van Vodafone. Zeker bij mensen die toch veel betalen per jaar annex per twee jaar. Een grove schatting; 2600 euro voor 2 jaar abonnement. Dat is een leuke smak geld. Ik zou inzetten op zulke klanten in plaats deze te laten lopen. Maar goed logica begint daar waar veel bedrijven eindigen. 
 
In elk geval bedank ik nu dus al voor Vodafone, ik zit mijn tijd uit, had enige hoop op de "Red" variant maar die is ook vervlogen en ga dan dus maar over naar een concurrent die me wel een jaar bied, goedkoper is en waar ik geen hoge ( directe) bijkomende kosten heb voor een toestel.
 
 
Tuurlijk betaal je direct in je abonnement voor je toestel echter zet dat af tegen de marktwaarde en de duur van je contract dan staat a; 840 euro of b; 2600 euro, heb ehm snel gekozen toch? Zeker als je beseft dat je een toestel hebt van (winkelwaarde) 570,- maakt dat je effectieve belkosten incl 270.- voor 12 maanden is. Komt neer op een kleine 22,5 euro en daar heb ik dan; 500 minuten, 100 smsjes en 1500mb voor. Exclusief btw dan wel...
 
Als ik dit nu vertaal in een strategie? dan denk ik ineens aan; marktaandeel...meer klanten of minder? Logica????
 
Wie lacht nu het laatst? 
 
 
 
 
5 Reacties 5
MirandaS

Gedreven Liefhebber
  • 37Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Coach76, Vervelend om te lezen dat je vindt dat Vodafone in geen enkel opzicht meer interessant voor je is. Je geeft nu aan dat je een abonnement hebt van € 85,- per maand. En dat je eerder vaker buiten je bundel ging. Verstandig dat je een App hebt geïnstalleerd waarmee je het verbruik in de gaten kunt houden. Zo heb en hou je controle op je verbruik en kosten. Heb je ons nieuwe RED Super abonnement gezien van € 65,- ? Misschien is het mogelijk om je huidige abonnement om te zetten (dus niet verlengen) naar het nieuwe RED abonnement. Dit scheelt je toch weer € 20,- per maand ;o) Informeer eens bij onze klantenservice naar de mogelijkheden. Je krijgt een bundel van onbeperkt bellen en smsen, je hebt 4GB aan data en nog veel meer voordelen. Meer informatie over de nieuwe abonnementen vind je hier: Wat denk je, zou dit iets voor je zijn?
johan416

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dat is precies wat ook ik zei na n heel gemeen streekje van Vodafoon . jaren klant geweest altijd netjes betaald , krijg op de cariben in korte tijd 2 tornado's over mij heen. ieder beld hoe het met me is , kom in nederland en heb n huizehoge rekening , heb gevraagd of ik dit in 2 keer mocht voldoen en werd meteen afgesloten. uiteindelijk betaald doch met deze organisatie die alleen aan zichzelf denkt , nee echt niet , DAG VODAKLOON,
 
Wees gewaarschuwd , er was niet met ze te praten en dit zal wel verwijderd worden
 
groet Johan
pinokkia

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gewoon lekker weggaan. Qua dekking is het oke. Maar qua service en deskundigheid is vodafone in de loop der jaren opgelopen tot zeer slecht. Mijn abonnement loopt tot oktober dit jaar en ga lekker naar t-mobile of kpn, want daar is de service (met name kpn uitmuntende service) echt top. Je wordt tenminste niet van kastje naar de muur gestuurd of voorgelogen!
 
Mijn man zit bij kpn en wordt perfect geholpen door de klantenservice!
Batsuken

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Na twintig jaar wordt het helaas maar eens tijd om afscheid te nemen.
Met de nieuwe abonnementen kan vodafoon niet concureren met de overige aanbieders.
Hebben jullie wel eens aan klanten gedacht die niet zitten te wachten op onbeperkt bellen en sms-en maar wel snel en veel data verbruik willen. Op dit moment bied vodafone alleen of een veel te duur abonnement met onbeperkt bellen en een redelijk data pakket of een beperkt aantal belminuten met  met een minimaal en traag data pakket die maximaal te verhogen is tot 500 mb.
Mijn abonnement loopt 1 juli af en als vodafoon geen concurerent aanbod heeft betekend dit vaarwel.
Wilff

Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het is jammer dat juist het netwerk wel ok is, maar er zijn een aantal zaken die niet kloppen. De IPhone 5 vertoont veel problemen op het netwerk zie elders op dit Forum. Ik mag pas mijn abonnement verlengen in augustus contract eindigt in december. Veel gedoe met mijn IPhone het antwoord was jammer leen maar een toestel in augustus kan je pas verlengen. Ik wil terug naar Samsung ben echt Apple moe.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic