moby008

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

DSS-wachtwoord verwijderen voor verlengen abonnement via BelSimpel

Hallo, ik wil mijn abonnement via Belsimpel verlengen maar ik belde zojuist met de klantenservice van Vodafone en werd best bot behandeld en die meneer zei dat ie nog nooit van DSS wachtwoorden gehoord had en dat Vodafone een derde partij hierin was en ik het maar met Belsimpel moest uitzoeken.

Maar Belsimpel zei juist dat ik Vodafone klantenservice moest vragen dat wachtwoord te verwijderen zodat het abonnement kon ingaan en ik mijn nieuwe iPhone kon krijgen.

Ik kan me trouwens helemaal niet meer herinneren ooit een wachtwoord ingesteld te hebben voor mijn mobiele nummer eigenlijk.

Kan iemand me hierbij helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @moby008, goedemorgen en welkom hier!

Allereerst mijn excuses dat je deze ervaring hebt gehad met één van mijn collega's! Het DSS wachtwoord is eigenlijk een verificatiewachtwoord voor onze systemen. In dit geval moet deze verwijderd worden, zodat BelSimpel de verlenging voor jou in kannen en kruiken kan maken. Bij deze heb ik het DSS wachtwoord voor je verwijderd.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @moby008, goedemorgen en welkom hier!

Allereerst mijn excuses dat je deze ervaring hebt gehad met één van mijn collega's! Het DSS wachtwoord is eigenlijk een verificatiewachtwoord voor onze systemen. In dit geval moet deze verwijderd worden, zodat BelSimpel de verlenging voor jou in kannen en kruiken kan maken. Bij deze heb ik het DSS wachtwoord voor je verwijderd.

moby008
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Heel erg bedankt Cecilia.

De ervaring was inderdaad niet leuk maar ik ben blij dat jij dit om een klap goed maakt.

Nogmaals bedankt!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Het wachtwoord waarnaar gevraagd wordt is het wachtwoord dat ooit met Vodafone klantenservice is afgesproken, zodat je iemand kunt machtigen om namens jou te bellen. Laat dat misschien een belletje rinkelen? Deze zou je dan moeten laten vervallen, volgens BelSimpel. Ik snap alleen niet waarom dat zou moeten, maar dat hoef ik ook niet te snappen. Maar het verwijderen kan alleen via de klantenservice. 

moby008
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Dank je wel. Ik heb het al geannuleerd bij Belsimpel. Vodafone deed me een betere aanbieding 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic