Kroezen0405

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Curaçao

Ik ga op vakantie naar curaçao, hoe kan ik daar het goedkoopst mijn telefoon gebruiken?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Kroezen0405
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Lekker thuis laten, dan heb je er ook geen last van. Heerlijk toch! Je gaat met vakantie 🙂
Gekheid natuurlijk... Je eigen data bundel is in curaçao niet te gebruiken dus daar moet je een Blox voor aanschaffen. Zie voor meer info: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/voordeel-buiten-europa.shtml

Je kan eventueel daar nog een SIMkaart kopen, het ligt er maar net aan hoe lang je daar bent. Uiteraard is het gebruik van WiFi ook mogelijk, dit kost je niets en op veel plekken is deze te gebruiken in curaçao. LET OP: een open WiFi is niet altijd veilig! Dus wees op je hoede als je op een open WiFi aangesloten bent.

In ieder geval heel veel plezier en fijne vakantie!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Kroezen0405
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Lekker thuis laten, dan heb je er ook geen last van. Heerlijk toch! Je gaat met vakantie 🙂
Gekheid natuurlijk... Je eigen data bundel is in curaçao niet te gebruiken dus daar moet je een Blox voor aanschaffen. Zie voor meer info: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/voordeel-buiten-europa.shtml

Je kan eventueel daar nog een SIMkaart kopen, het ligt er maar net aan hoe lang je daar bent. Uiteraard is het gebruik van WiFi ook mogelijk, dit kost je niets en op veel plekken is deze te gebruiken in curaçao. LET OP: een open WiFi is niet altijd veilig! Dus wees op je hoede als je op een open WiFi aangesloten bent.

In ieder geval heel veel plezier en fijne vakantie!
Kroezen0405
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic