Montijt

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Creditnota's en korting maandkosten

Maar eens op deze manier proberen en tevens de laatste.
ik heb drie creditnota's tegoed en nu met deze maand mee 3,x €10 extra korting op mijn abonnement echter zie ik niet helemaal niets van terug.
Verder de vraag hoe kan het als ik een aantal betaalde smssjes betaal ik nog een keer belast wordt voor smsjes terwijl ik onbeperkt smssen heb

Ik hoor graag van jullie

Een hele boze klant
2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Alleen verstuurde sms-berichten naar Nederlandse nul-zes-nummers van Nederlandse telecom-providers van klanten binnen Nederlands grondgebied vallen onder de definitie van gratis. En alleen die berichten zijn gratis, vanuit je oneindige sms-bundel.

Alle overige sms-berichten moet je gewoon betalen. En dat geldt ook voor (dure) premium sms-berichten. En sms-berichten naar vier-cijferige nummers. En sms-abonnementen. En alle overige abonnementen op content media services. En alle overige aankopen, waarvoor betaald moet worden door middel van sms-activatie / premium sms-berichten.

Voor het overige voldoet jouw post niet aan de regels van het Forum Board Abonnementen.
Lees die Regels zorgvuldig door in het volgende topic.

Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/De-regels-voor-het-Abonnementen-board/td-p/234093

Je zult via een ander communicatie-middel contact moeten opnemen om jouw persoonlijke probleem op te lossen.

Een Moderator zal dit topic derhalve afsluiten.

Succes!

Netwerker


Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Montijt,

Ik hoop dat de uitleg van Netwerker voldoende duidelijk is 🙂 Voor het andere gedeelte van de vraag dien je inderdaad contact op te nemen met de klantenservice. Ik zal het topic nu dan ook sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic