Casper1992

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Creditering rekening

Hallo,

enkele maanden geleden ben ik overgestapt naar een andere provider. Nu heb ik reeds via de Vodafone app een -bedrag staan. Dit bedrag heb ik echter nooit ontvangen en is ook niet gecrediteerd met mijn laatste rekening. Ik zou dit bedrag toch terug moeten krijgen. Dit heb ik nog gevraagd toen ik klant was in de app. De chat werkt niet meer in de app en ik vraag me toch af waar het bedrag van 31,28 blijft...
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi Casper1992

Als je nog een bedrag van ons terug hoort te krijgen, dan moet dit natuurlijk wel overgemaakt worden. Vanuit hier kan ik dit helaas niet in orde voor je maken omdat ik niet in de systemen kan. Ik wil je dan ook vragen om hierover te bellen met 0800-0094 of een bericht sturen aan mijn collega's van social media (Twitter of Facebook). Zorg er wel voor dat je je persoonsgegevens bij de hand hebt voor de verificatie. Hier vragen ze namelijk om.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic