iLoeski

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Coulance regeling nieuwe RED abonnementen afgesloten tussen 7 maart en 18 april 2016

Kan iemand van dat 'coulance cq migratie team' nog even mijn RED overzetten? Abo afgesloten op 24-3, klantenservice mdw gaf aan dat ik na nummerportering (25-4) moest bellen voor migratieverzoek. Blijkt nu opeens niet mogelijk te zijn om mijn 'oude' RED om te zetten omdat dat team op 18 april opgeheven is. Dikke pech krijg je dan te horen van de klantenservice. Nou ja dikke pech....als ik mij op 25-3 (door de klantenservice van Vodafone) was verteld dat ik voor 18-4 had moeten bellen, had ik dat natuurlijk gedaan.

Nu ben ik de dupe door een fout van Vodafone zelf. Voel me zo ontzettend belazerd.
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Vanuit hier kunnen wij er niks in betekenen omdat wij vanuit hier niet in de systemen kunnen. Dit is ivm jouw privacy en omdat hier ook andere forum gebruikers op elkaar reageren.
Ik raad je aan om hierover toch nogmaals de klantenservice te spreken. Dit kan eventueel ook via de chat of Facebook en Twitter.

Het enige andere wat je kunt doen is vanuit my Vodafone (website) een email hierover sturen.

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Zie antwoord van Steven. Topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic