Gingerx

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Controle sms

Vorige maand kreeg ik een sms dat ik 80% van mijn datategoed had verbruikt. Een paar dagen later zat ik blijkbaar over mijn tegoed heen. Ik heb echter GEEN tweede controle sms gekregen, waarin zou moeten staan dat ik de 100% bereikt heb. Met als resultaat: ik ben €100 over mijn abo heen. Kan Vodafone hier voor opkomen?
Het geld is inmiddels afgeschreven maar eigenlijk vind ik het niet kunnen.
Eerder kreeg ik wel altijd een tweede sms.
Dit keer dus niet waardoor de rekening erg hoog opliep...
2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @Gingerx

Lees onderstaand topic van Vodafone Forum Beheerder Jochen, in het Forum: Nieuws
grondig door. Met name het eerste bericht van Forum Beheerder Jochen, betreffende "het 100% notificatie sms bericht" Dat is dus het sms-bericht dat je behoorde te ontvangen bij volledig (100%) verbruik van je maandelijkse Vodafone abonnement data-tegoed. Lees het topic van Vodafone indien jij dat notificatie-bericht niet (op tijd) hebt ontvangen. Een klacht indienen bij de Vodafone telefonische klantenservice is aan te bevelen. Dan wordt er een case aangemaakt. En wordt jouw klacht in behandeling genomen en uitgezocht.

Vodafone zal het teveel in rekening gebrachte bedrag (totdat die 100% notificatie sms is verzonden) verrekenen op jouw eerstvolgende faktuur. Als je die 100%-notificatie-sms helemaal niet hebt ontvangen, dan heb je recht op restitutie van €100,00 die jij teveel hebt betaald.

Topic: Vodafone crediteert proactief buitenbundelkosten
Topic starter: Jochen
Forum rubriek: Nieuws

Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Nieuws/Vodafone-crediteert-proactief-onterechte-buitenbundelkos...

Succes!

Netwerker
ray-htcone

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb precies t Zelfde ook 80 Euro meer .maar er werd mij aan de telefoon gezegd dat als ik er overheen Zou gaan t me maar 2Euro per 100 mb Zou kosten .zit er 600 mb overheen maar t kost me 80 Euro meer want nu word er gezegd 10 cent per mb dat is Dus 10 Euro per 100 mb een stuk meer dus.Moet nu wat invullen zodat ze t gesprek mogen trg luisteren en max. 30 dagen wachten op een oplossing.schandalig
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic