kars-mennens

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contractoverdracht - TOU afdeling

Bericht voor de TOU-afdeling.

Beste heer/mevrouw,

Ik heb onlangs een verzoek gedaan tot het overnemen van het contract van mijn vader. Hierbij heb ik alle benodigde documenten opgestuurd. Echter kreeg ik eerst via e-mail een melding dat "Kopie van het legitimatie bewijs nieuwe contractant (IContact ID number invisible) " ontbrak. Ik heb hierover vorige week met een medewerker gebeld, en die gaf aan dat nu in het systeem stond dat alle documenten wél in orde zijn. Ik heb echter geen bericht van Vodafone ontvangen dat het contract nu op mijn naam staat, en als ik inlog op myvodafone staat het contract ook nog steeds op naam van mijn vader. De medewerker van de helpdesk die ik aan de telefoon kreeg adviseerde mij via dit forum een bericht aan de TOU-afdeling te richten als ik geen bericht ontving van Vodafone, dus bij deze. Ik hoop dat jullie het voor mij kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,
Kars Mennens
2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
kars-mennens , welkom op het Vodafone Forum. Lees eerst even de huisregels voordat je een bericht op een forum plaatst. Dit topic voldoet hier niet aan en is daarom gesloten. Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met de klantenservice. De informatie die je nu hebt gekregen om het bericht via het forum te laten verlopen is onjuist.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic