shoof

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Contractoverdracht: Dat wordt wachten en wachten en wachten en en en .......

Tja,
Dan stop ik als ZZP'er (Zakelijk) i.v.m. mooie vaste baan en beluit ik mijn abonnement te verlengen, maar wel als niet ZZPér (particulier).
En dan moet ik allemaal formulieren invullen waarin ik als zakelijke klant verklaar dat ik mijzelf als particuliere klant dit nummer en abonnement doorgeef. handtekening oude conrtactant gezet, en ook bij nieuwe en alles hopperdepop op de bus (want email kan (nog) niet)........... en dan begint het grote wachten.
Nope, geen brief, geen ontvangstbevestiging......
en nu na ruim 3 weken????? nog steeds geen reactie of omzetting. en mijn abonnement loopt gewoon door (met hogere kosten dan ik zou hoeven betalen als ik verleng)./......

VODAFONE, je bent best een goede providere, goede dekking, weinig klachten, maar nu????? ik zit in een zwart gat...... waar kennelijk alle ontvangst lijkt verdwenen

Radeloosje......

15 Reacties 15
Lavita04

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste,

Vier weken geleden heb ik een brief gestuurd naar Vodafone waarin ik schreef dat ik mijn abbonement ook op mijn naam wilde hebben (staat nu nog op naam van mijn vader, maar wordt wel door mij betaald). Hoe lang duurt het voordat dit ook daadwerkelijk op mijn naam staat? Ik kan mij namelijk herinneren dat er ergens 10 werkdagen stond, maar die termijn is allang voorbij.

Groetjes,
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hej Lavita04,

Neem hiervoor even contact op met de klantenservice en vraag dan even de status hiervan op, dan zal er vast meer uitleg volgen!

We kunnen je vraag helaas niet verder beantwoorden op het forum.
Lavita04

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste,

Die heb ik al gebeld en die weten niets. Kunnen geen status zien en kunnen zelfs niet zien of het uberhaupt in behandeling is genomen.

Groetjes,
Ava

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wacht nu al twee maanden tot het abonnement van mijn ex werkgever naar mijn naam & rekeningnummer wordtovergezet, nummerbehoud is trouwens wel geregeld, binnen hoe veel tijd is dit geregd en wie draait voor deze kosten op?
Ik de winkel zeiden ze niets voor me te kunnen betekenen.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Ava,

Dat is vervelend dat het al zolang duurt.
Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen inzien hoe ver het ermee staat. Echter ook vanuit hier kan ik je niet verder helpen ivm privacy gevoelige gegevens en tevens is het forum bedoeld voor tips and tricks voor en fdoor forum gebruikers.

Groetjes stevied86.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Lavita04

Er is op dit moment een flinke achterstand bij de afdeling die deze verzoeken behandelt dus het kan helaas langer duren. Er wordt met man en macht gewerkt om dit zo snel mogelijk te regelen.

Ava

Ik heb jouw topic trouwens samengevoegd met dit topic aangezien het over hetzelfde onderwerp gaat.
Ava

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok Maartje
Dan heb je de vraag waarschijnlijk niet begrepen.

Contract is overgedragen op de goede naam; dit is geloof ik het probleem bij de vraag in het topic. Echter het blijft geregistreerd als een zakelijk abbonnement en geen particulier. Ik vraag me nu werkelijk af wie hier voor gaat betalen....
Maar ik post al deze berichten dat ik aantoonbaar kan maken dat ik dit probleem heb aagekaard dus bedankt voor jullie reacties!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Ava

Ah, je gaf in je bericht aan: "Ik wacht nu al twee maanden tot het abonnement van mijn ex werkgever naar mijn naam & rekeningnummer wordt overgezet" Dus vandaar dat ik dacht dat het over de overdracht ging. Hoe ben je tot de conclusie gekomen dat je nog steeds als zakelijke klant wordt gezien? Krijg je die melding bij het inloggen? En zo ja, hoe log je precies in?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey shoof

Wachten is natuurlijk altijd vervelend. Wat ik weet is dat op deze afdeling een kleine vertraging is waardoor het iets langer duurt dan normaal.
Mocht je de status hiervan willen weten dan raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen de status inzien en jouw hiermee verder helpen. Vanuit hier kan ik je niet verder helpen omdat op het forum geen privacy gegevens worden gedeeld.

Groetjes stevied86
shoof
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb hetzelfde probleem. Lang wachten tot je de klantenservice hebt, maar die kunnen niks zien, want dat is een ander systeem en daar kunnen ze niet in (werd mij verteld). Vind het zo jammer dat Vodafone (als daar een reden voor lijkt te zijn) daar dan niks over meldt op de website (zou netjes zijn als daar een tag zou staan "Let op: door .......... kan het mogelijk zijn dat de aanvraag wat later in behandeling zal worden genomen. De termijn bedraagt op dit moment ...... dagen, weken maanden.

Dit heet klantenSERVICE, en client expectations, daar kan nog wel wat aan verbeterd worden.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey shoof,

2 berichten posten is niet nodig met hetzelfde onderwerp.
Zoals ik al in het vorige bericht aangaf is dat op deze afdeling op dit moment een kleine achterstand is.
Betreft de status deze kun je alleen opvragen bij de klantenservice. Helaas kunnen we vanuit hier er niks in betekenen voor je.

Groetjes stevied86
FOS4

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb twee maanden geleden eenzelfde aanvraag gedaan en krijg vandaag een mailtje dat ik m'n kopie legitimatiebewijs niet zou hebben meegestuurd. Nou mooi wel. Dat betekent dus én dat jullie die hebben kwijtgemaakt en ik nu geen flauw idee heb wie er toegang heeft tot mijn legitimatiegegevens, én jullie willen dat ik de hele aanvraag opnieuw doe. Dat kost dus wéér een maand of twee. Hoeveel werk kan het zijn om een contract van mijn naam op mijn naam te zetten. Het moet van zakelijk naar privé, meer niet. Het is geen rocketscience ofzo.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey FOS4

Waarschijnlijk hebben mijn collgea's die niet ontvangen. Om toch ervoor te zorgen dat dit alsnog door gaat raad ik je gewoon aan om de gevraagde gegevens te versturen.
Vanuit hier kunnen wij helaas niks betekenen voor je.
Groetjes Stevied86
FOS4

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kortom: wij maken het kwijt en dus moet u gewoon van voor af aan beginnen. Bedankt voor niets.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@shoof en @FOS4, jullie berichten voldoen helaas niet aan de regels van dit board omdat andere forumleden jullie hiermee niet kunnen helpen. Ik sluit dit topic daarom. Jullie kunnen hierover het beste contact opnemen met de klantenservice. Hopelijk is het dan snel in orde!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic