sanderkraakman

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Contractbeëindiging zonder toestemming

Goedemorgen,

16 mei 12;59 ontving ik een mail van;

Collection Agent B2C
CM&B Loan Management & Financial Support
.

Hierin wordt bevestigd dat de beide toestellen waar het om gaat (06**/06**) volledig zijn afbetaald.
Er is echter, zonder mijn nadrukkelijke toestemming alsnog 2x een bedrag van € 660,- afgeschreven middels onze maandfactuur.
Dit kan niet de bedoeling zijn. De totale rekening, en dus het afgeschreven bedrag is € 1376,60 !!!!

Bij navraag zojuist bij uw klantenservice, 20 juni jl,, blijkt dit een "contract beëindiging zonder toestemming" geweest te zijn, aldus uw collega. Zij raadde mij ook an deze info nogmaals door te sturen naar de and B2C.
Dit is direct gedaan , 20 juni jl.

ik heb het onterecht afgeschreven bedrag gestorneerd en de afd vriendelijk doch dringend verzocht de reeds lopende procedure, maandelijkse afbetaling te hervatten.

Inmiddels krijg ik na de stornatie al weer berichten dat de maandfactuur nog openstaat.
Nogmaals een DRINGEND verzoek dit te herstellen en de 'oude' regeling van maandelijkse afschrijving te hervatten.

Met vriendelijke groet,

Sander Kraakman & Kimm den Daas

**Bericht aangepast door moderator wegens privacy**
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3609Posts
  • 1097Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @sanderkraakman 

Toevallig wilde ik je zojuist een update sturen, aangezien ik gisteren bericht had ontvangen mijn collega. Nu zag ik alleen dat je gisteren al bent gebeld door de afdeling klachten. De kosten zijn gecrediteerd en de maandelijkse toestellening is weer toegevoegd aan je abonnement voor beide toestellen. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3609Posts
  • 1097Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @sanderkraakman, welkom hier!

De reden waarom je je tot de Community moet wenden verdient zeker niet de schoonheidsprijs. Ik zie dat je bij de winkel bent geweest voor hulp bij het afkopen van je toestellening, aangezien dit online niet lukte. De winkel heeft vervolgens niet de juiste methode gehanteerd, waardoor je contract is opengebroken en hieruit een afkoopsom is voortgekomen. Helaas is dit niet iets wat ik zelf kan corrigeren, maar ik heb uiteraard wel de situatie intern doorgezet om dit op te laten lossen en te corrigeren. Ik hoop hier in de loop van deze week een update voor je over te hebben. Zodra ik meer weet, dan hoor jij uiteraard weer van mij. 

sanderkraakman
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dankjewel Cecilia.

Fijn dat je actie hebt ondernomen.

Het is geen probleem dat er een fout is gemaakt.

Zo lang het maar opgelost wordt, 

vr gr en een geweldige week toegewenst 

Sander Kraakman, Amstelveen 

sanderkraakman
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Cecilia,

Zojuist een mail gehad van de afdeling B2C die mij wederom verwijzen contact op te nemen met de klantenservice.

Ondanks het mooie weer, en goede bedoelingen lijk ik wederom 2 stappen achteruit te gaan want ben nu van B2C, klantenservice, Community (jij) en wederom B2C weer op het beginpunt beland.

Wellicht kan je nogmaals ergens aan de bel trekken ?

M zonnige en hoopvolle groet,

Sander, amstelveen

Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @sanderkraakman 

@Cecilia  schreef het volgende: "Zodra ik meer weet, dan hoor jij uiteraard weer van mij." Ik denk dat het nu een kwestie is van wachten wat Cecilia je gaat melden. Het lijkt mij niet logisch om iedereen te contacten want anders werken er straks 5 mensen aan en allemaal door elkaar heen en dat is ook niet de bedoeling. Waardoor je misschien nog meer fouten/problemen krijgt. Dus ik denk dat je echt even op Cecilia haart antwoord moet wachten en dan komt het, denk ik, wel goed.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3609Posts
  • 1097Oplossingen
  • 1186Likes

@sanderkraakman Dit is niet n.a.v. hetgeen ik heb uitgezet. Je hebt via meerdere wegen contact gehad en dit is een terugkoppeling geweest van één van de eerdere collega's die je hebt gesproken. Mijn actie staat nog uit bij mijn contactpersoon om dit te corrigeren/recht te zetten. Hier zit wat extra tijd en werk in, maar ik verwacht in de loop van deze week in ieder geval meer te horen en dan hoor jij weer van mij via een berichtje hier! 🙂

sanderkraakman
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dank dank voor je snelle reactie,

ik ga afwachten en van de zon genieten…👍☀️

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3609Posts
  • 1097Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @sanderkraakman 

Toevallig wilde ik je zojuist een update sturen, aangezien ik gisteren bericht had ontvangen mijn collega. Nu zag ik alleen dat je gisteren al bent gebeld door de afdeling klachten. De kosten zijn gecrediteerd en de maandelijkse toestellening is weer toegevoegd aan je abonnement voor beide toestellen. 

sanderkraakman
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ja inderdaad, ik ben gebeld en het wordt opgelost.

dat is perfect dus nogmaals dank voor je hulp &moeite.

keurig afgehandeld zo 👍🙏🏻

m vr gr 

Sander, Amstelveen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic