Fokko

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contract

Waarom heb ik een bevestiging gekregen van Vodafone van een contract dat ik niet heb afgesloten, en kan ik al 3 weken mijn prepaidkaartje niet meer gebruiken?ik heb inmiddels al en abonnement bij een andere provider en die kunnen al een week mijn nummer niet overnemen ?Al met al zit ik nu al3 weken zonder telefoon .op de site van Vodafone kan ik geen mailtje sturen want dat is een lege pagina?doen ze het erom of?
7 Reacties 7
Fokko
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nu heb ik het nog niet eens gehad over de gemaakte telefoon kosten op mijn werk en het bedrag wat nog op mijn prepaidkaartje staat.Wat nu eigenlijk mijn vraag is ,wat kan ik nu het beste doen.Zodat dit nog een beetje snel kan worden opgelost en ik mijn nummer toch kan behouden ivm bankzaken enz?
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Fokko,

Wat ik vermoed is dat je prepaidnummer met nummerbehoud is overgezet naar een abonnement. Daarom zul je ook de bevestiging gekregen hebben en zal je Prepaidkaart niet meer werken.

Je kunt in dit geval op de volgende manieren contact met Vodafone opnemen:

- Telefonisch
- Schriftelijk
- Twitter, Facebook
- E-mail (als je inlogt bij My Vodafone kun je een mail sturen naar de klantenservice)

Groeten!
Fokko
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klopt maar dat doe ik al 4 weken ong.het kost mij inmiddels heel veel geld en tijd en ik kom niks verder. Sterker nog het word alleen maar erger en ingewikkelder! Mijn abonnement dat ik ergens anders heb afgesloten kan geen nummerbehoud regelen bij Vodafone , terwijl dat ook bij Vodafone is misgegaan waar ik verder niks aan kan doen.
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Dat is inderdaad erg vervelend, ben ik met je eens. Stel je hebt een contract lopen ( wat dan fout is gegaan) dan is nummerbehoud niet direct mogelijk.

Het kán wel, maar je loopt de kans dat Vodafone je x maanden afkoop contract laat betalen.

Dat wil je helemaal niet.

Maar als jij nooit getekend hebt voor een contract dan heeft Vodafone toch niets. Ik zou los van het annuleren eens vragen of ze je een kopie contract kunnen opsturen.

Het kan niet anders dan dat er iets van gegevens bij Vodafone ontvangen zijn lijkt me. Zonder krabbel van jou is het toch niet rechtsgeldig?
Fokko
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee idd maar ben nu mijn beltegoed kwijt en kan al weken niet bellen kan dus mijn nummer niet behouden die ik al langer dan 10 jaar heb + de gemaakte telefoonkosten !heb eigenlijk geen zin meer om te mailen/bellen begin gefrustreerd te raken, en als je nagaat dat dit allemaal is begonnen met en telefoontje dat vodafoon naar mij heeft gedaan
veerlet

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan ik mijn contract door vodafone online toegestuurd kunnen krijgen als ik thuis ben of moet ik daarvoor naar een winkel toe.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Veerlet, dat hangt af van hoe je precies besteld hebt. Als je online of telefonisch besteld hebt, dan bel even met de klantenservice. Zij kunnen je dan een kopie sturen.

Heb je in de winkel je abonnement aangeschaft, dan heeft de winkel een kopie van je contract. Je kunt het dan bij hen ophalen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic