Ylmz
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contract

Geachte heer,mevrouw, 

 

Mijn vriendelijke verzoek aan u is of u bevestiging contract beëindiging naar email adres **e-mailadres weggehaald door moderator** te versturen. 

 

Alvast bedankt voor uw begrip en medewerking.

 

Hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wachtend op uw positief antwoord.

 

A. Yılmaz 

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 8605Reacties
  • 2793Oplossingen
  • 1763Likes

Hoi @Ylmz 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.

Dit is een open community en voor iedereen te lezen, daarom heb ik Vodafone gevraagd om je mail adres te verwijderen. Vanaf morgen is er weer een medewerker van Vodafone aanwezig die je waarschijnlijk kan helpen. Vul daarom je profielinstellingen in en dan kunnen ze direct voor je kijken en je iets meer vertellen. Alleen Vodafone medewerkers kunnen je profielinstellingen zien, dus je kan die gerust invullen 😉.

Fijne avond in ieder geval en jammer dat je Vodafone gaat verlaten. 

Alex VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 52Reacties
  • 11Oplossingen
  • 19Likes

Hi @Ylmz, welkom op de Vodafone Community!

 

Wat jammer dat je je contact gaat of wil beëindigen! Heb je nog geen automatische bevestiging gekregen hiervan?

 

Ik heb nog geen gegevens bij je profiel kunnen vinden, dus kan hier nog niet induiken. Ik zou je daarom willen vragen het linkje en de uitleg van @Energieboy te volgen en daar je gegevens in te vullen, mocht het nog nodig zijn 🙂

Uitgelicht topic

Data delen met Red Together

Red Together biedt een uniek concept: je kan samen data delen. Alle groepsleden gebruiken GB’s uit één grote datapot. Maar, hoe werkt dat nu precies? En hoe moet je het delen van data bij Red Together...

Geplaatst in Tips van Vodafone