ppansturm

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contract verlengd, maar Vodafone niet bereid om contract details na te komen!?

Hallo Vodafone (en Communicty),

Op 20 oktober 2024 heb ik mijn contract verlengd met order nummer 496065031 (klant nummer 339861520). In jullie bijgeleverde contract staat dat het nieuwe contract een invoer datum heeft van 20 October 2024. Nu blijkt op 26 November 2024 dat jullie nog steeds het oude contract in rekening brengen - iets wat niet overeen komt met de contractverlenging die wij contractueel (!!) hebben afgesproken.

Nadat ik met jullie chat functie contact op heb genomen, blijkt nu dat het contract pas in Februari 2025 zal ingaan, waardoor mijn verlenging absoluut NIET relevant meer is. Echter zegt jullie medewerker op de chat functie dat mijn annulering termijn al is verlopen (14 dagen na verlenging) waardoor ik nu vast zit aan een verkeerd contract. 

Wat zijn jullie voor een bedrijf, wat eerst een verkeerd contract toestuurt wat jullie niet willen nakomen qua invoertermijn, waarna jullie je wél willen houden aan de contractuele annulering termijn?

Ik hoop spoedig van jullie te horen, hoe we dit netjes en gepast kunnen oplossen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3205Likes

Vergeet deze topic maar, Vodafone heeft al een reactie gegeven op een tweede topic, die is geopend door TS. Laat deze topic dan aub maar verder voor wat die is, lees alles verder op de andere topic, die is aangemaakt. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @ppansturm 
Altijd vervelend als het niet gaat zoals je wil dat het moet gaan. Ik kan je niet helpen omdat ik niet werkzaam ben bij Vodafone, maar ik kan je wel alvast wat informatie verstrekken terwijl je wacht op hulp van een Vodafone medewerker. De eerste vraag die in mij op komt, heb je je contract laten verlengen binnen de 120 dagen, voordat je oude contract afloopt? Zo ja, dan zal je nieuwe contract niet ingaan binnen die 120 dagen maar pas na je huidige contract afloopt, waarschijnlijk is dat februari 2025. Als dat het geval is dan doet Vodafone niets verkeerd en is er een verwarring ontstaan dat je dacht dat je contract direct in zou gaan.

20 oktober is ook al wel weer even geleden en daarom niet mogelijk om nu nog te stoppen. Je had toen 14 dagen bedenktijd en die zijn verstreken, daar heeft Vodafone wel een punt natuurlijk. Wat voor jou niet leuk is, dat is te begrijpen, zou ik ook niet leuk vinden. Ik zou zelf nooit binnen die 120 dagen een nieuw contract afsluiten, zeker niet nu Blackfriday eraan komt. De kans dat een abonnement goedkoper is geworden, is dan wel groter. Dat is het risico dat iemand neemt als die binnen 120 dagen gaat verlengen.

Is dit nu niet het geval en gaat het helemaal ergens anders over, wacht dan op iemand van Vodafone en die kijkt met je mee. Misschien heeft deze informatie je iets geholpen, zo niet dan excuus en hoop dat iemand van Vodafone je snel komt helpen. Lees nog even onderstaande balk, dan help je ze sneller uitzoeken wat er aan de hand is. Succes!

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3205Likes

Vergeet deze topic maar, Vodafone heeft al een reactie gegeven op een tweede topic, die is geopend door TS. Laat deze topic dan aub maar verder voor wat die is, lees alles verder op de andere topic, die is aangemaakt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic