Op 05.08.2023 heb ik een contract afgesloten voor het Red Unlimited met toestel pakket, waarbij ik enthousiast uitkeek naar de ontvangst van het toestel op mijn opgegeven adres. Helaas heb ik vernomen dat Vodafone niet in staat was om het toestel op mijn adres te bezorgen, wat heeft geleid tot de ontbinding van mijn contract. Ik moet bekennen dat ik zeer teleurgesteld en gefrustreerd ben door deze gang van zaken.
Het is voor mij onbegrijpelijk dat een gerenommeerd bedrijf zoals Vodafone er niet in slaagt om een eenvoudig pakketje op het juiste adres te bezorgen. Ik heb bewust gekozen voor het Red Unlimited met toestel pakket, omdat dit aansloot bij mijn behoeften en ik vertrouwen had in Vodafone als serviceprovider. Deze ervaring heeft mijn vertrouwen echter ernstig geschaad.
Ik ben van mening dat ik als loyale klant recht heb op een adequate oplossing voor deze situatie. Ik verzoek u dan ook vriendelijk om mijn contract te herstellen en alsnog het toestel op mijn adres te bezorgen, zoals oorspronkelijk afgesproken. Daarnaast zou ik graag duidelijkheid ontvangen over hoe Vodafone van plan is om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen en welke maatregelen worden genomen om de klanttevredenheid te waarborgen.