vanhaut

Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Contract " openbreken" en hoeveel bijbetalen.

Ik ben bij de Vodafone winkel geweest om te vragen of mijn contact opengebroken kan worden (kan pas in juli verlengen, contract is van november) . Mijn telefoon is nl. overleden en ik weet dat ik bij verlengen een betere prijs kan krijgen voor nieuw toestel met volledige bijbetaling , dan dat ik het toestel elders los koop. En aangezien ik toch graag klant bij jullie blijf, doe ik dat dus liever dan elders een toestel kopen.

Nu ben ik compleet vergeten te vragen wat mijn toestel dan kost en toen ik terug liep was het dusdanig druk dat ik dacht.. ik zoek het wel online op.. Uhm.. niet dus..

Dus.. mijn vraag

Wat kost in mijn geval een iPhone Xr 256 (Red of Zwart) OF een iPhone Xs 256 gb Gold als ik verleng en volledig het toestel betaal.

Ik hoor het graag

Alvast bedankt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi vanhaut
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Voor dit soort vragen moet je toch echt in een Vodafone winkel zijn of de klantenservice van Vodafone bellen. Eventueel een chat starten met de klantenservice kan ook. Deze mensen kunnen je verder helpen en in het systeem kijken. Dit is een klanten helpt klanten community en wij als klanten kunnen daar natuurlijk geen antwoord op geven.

Dus toch even de klantenservice bellen of chatten en anders toch nog even terug naar de winkel 😉
Hebben ze het ook gehad over Vodafone Next? Kijk maar even op de pagina en vergeet niet te bellen voor je prijs informatie 🙂

Succes in ieder geval en super geweldig dat je klant blijft bij Vodafone.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi vanhaut
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Voor dit soort vragen moet je toch echt in een Vodafone winkel zijn of de klantenservice van Vodafone bellen. Eventueel een chat starten met de klantenservice kan ook. Deze mensen kunnen je verder helpen en in het systeem kijken. Dit is een klanten helpt klanten community en wij als klanten kunnen daar natuurlijk geen antwoord op geven.

Dus toch even de klantenservice bellen of chatten en anders toch nog even terug naar de winkel 😉
Hebben ze het ook gehad over Vodafone Next? Kijk maar even op de pagina en vergeet niet te bellen voor je prijs informatie 🙂

Succes in ieder geval en super geweldig dat je klant blijft bij Vodafone.
vanhaut
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
thanks
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's vanhaut en ben je erachter hoeveel je moet betalen om het toestel af te kopen?
vanhaut
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ja ik heb contact gehad. Ik moet dan overstappen op Next.

De prijzen vond ik overigens niet bepaald concurrerend te noemen voor een vaste klant. 936 voor de XR en 1224 voor de XS Ik had gehoopt op betere prijs.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super dat het gelukt is! Op de toestellen zit helaas geen korting. Vaak wordt dit wel op de abonnementen gedaan en soms zijn er extra acties zoals een gadget erbij. De acties van dit moment staan ook op onze website. Ik zal je feedback intern doorgeven!
vanhaut
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Het is helemaal niet gelukt. Enige wat ik kreeg was een hoge prijs en Next.

Ik vind het bizar dat er nauwelijks iets van de prijs afgaat als je echt al heel lang klant bent .Ik hoef helemaal geen Next, ik doe zomaar4/5 jaar met mijn iphone, dus voor mij geen voordeel aan dat Next.

Als ik verleng in juli ( dus wacht tot 4 maanden van te voren) , dan betaal ik voor de Xr 797 ipv 936 en voor de Xs 1121 ipv 1224 . Dan verleng ik via een telecom website zoals belsimpel ipv rechtstreeks bij Vodafone.

Dat is toch eigenlijk best sneu.. Ik hoef helemaal niet om de haverklap een nieuwe telefoon, ik ben zuinig op mijn spullen en hoef niet ala minuut het nieuwste van het nieuwste.

En als dank voor het feit dat je weer verlengt bij Vodafone krijg je gewoon een slechte prijs..

Ik ga wel ergens een telefoon lenen tot ik kan overstappen (heb ik iig betere prijs) en dan kies ik misschien wel de concurrent. Ik ga nu geen 200 euro extra uitgeven omdat vodafone geen fatsoenlijke prijzen aan vaste klanten wil geven. Ik ben echt al meer dan 10 jaar klant. Dan maar telefoon lenen en zie ik wel na de zomervakantie.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het kan zijn dat externe bedrijven zoals Belsimpel etc. andere prijsafspraken met een fabrikant hebben. Hierdoor kan het zijn dat zij een telefoon goedkoper kunnen aanbieden dan wij dat doen vanhaut
Dit zijn eenmaal de afspraken die wij gemaakt hebben met Appel over de toestellen. Daar kunnen wij geen korting opgeven.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic