Hi @Mike77, welkom hier!
De reden waarom je hier een kijkje neemt is natuurlijk niet om naar huis te schrijven. Ik heb aan een expert gevraagd om even met mij mee te kijken wat hier nu precies misgaat. Twee zien tenslotte altijd meer dan één! De situatie verdient zeker geen schoonheidsprijs. Ten eerste is de verlenging niet teruggedraaid. Het betreft hierbij een verlenging van een Sim Only abonnement. Afgezien van het feit hiervan kan een contractovername gewoon doorgevoerd worden, zodat beide abonnementen onder hetzelfde klantnummer gaan vallen. Het betreft hier namelijk geen verlenging met een toestellening.
Via deze weg kan ik geen contractovernames doorvoeren, maar mijn advies zou zijn om even naar de Vodafone winkel te gaan. Neem hierbij ID-kaart en je bankpas mee. Indien het andere abonnement (Red Together Extra) op naam staat van iemand anders dan moet deze persoon ook mee en de benodigde documenten meenemen. Ik las in je bericht dat beide abonnementen op jouw naam staan, maar ik wilde het voor de zekerheid wel vermelden.