Meedoen met het Community Testpanel?
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...
Beste vodafone,
ik heb een contract overgedragen op mijn naam. (Mijn zoon stond op naam van mijn vrouw, nu na overdragen op mijn naam) We kunnen nu gebruik maken van het familie abonnement. Ik moest contact opnemen nadat ik het contract heb overgezet op mijn naam. Bij deze. Wat moet ik nu verder doen? Groeten van Edwin
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Edwin Kraan
Hiervoor kan je het beste contact opnemen met de klantenservice: 0800 - 020 00 56 (Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur. / Za 09.00 - 18.00 uur). Deze kunnen het voor je in orde maken en zorgen dat jullie aangesloten worden op een Red Together abonnement voor 3 personen.
Meer info: https://www.vodafone.nl/together/
Hoi @Edwin Kraan
Hiervoor kan je het beste contact opnemen met de klantenservice: 0800 - 020 00 56 (Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur. / Za 09.00 - 18.00 uur). Deze kunnen het voor je in orde maken en zorgen dat jullie aangesloten worden op een Red Together abonnement voor 3 personen.
Meer info: https://www.vodafone.nl/together/
dank je. ga ik doen
Heb je contact opgenomen met mijn collega's @Edwin Kraan? Is het gelukt met het omzetten/verlengen van het abonnement?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...