Edwin Kraan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Contract overdragen check

Beste vodafone,

ik heb een contract overgedragen op mijn naam. (Mijn zoon stond op naam van mijn vrouw, nu na overdragen op mijn naam) We kunnen nu gebruik maken van het familie abonnement. Ik moest contact opnemen nadat ik het contract heb overgezet op mijn naam. Bij deze. Wat moet ik nu verder doen? Groeten van Edwin

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Edwin Kraan 

Hiervoor kan je het beste contact opnemen met de klantenservice: 0800 - 020 00 56 (Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur. / Za 09.00 - 18.00 uur). Deze kunnen het voor je in orde maken en zorgen dat jullie aangesloten worden op een Red Together abonnement voor 3 personen. 

Meer info: https://www.vodafone.nl/together/

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Edwin Kraan 

Hiervoor kan je het beste contact opnemen met de klantenservice: 0800 - 020 00 56 (Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur. / Za 09.00 - 18.00 uur). Deze kunnen het voor je in orde maken en zorgen dat jullie aangesloten worden op een Red Together abonnement voor 3 personen. 

Meer info: https://www.vodafone.nl/together/

Edwin Kraan
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

dank je. ga ik doen

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je contact opgenomen met mijn collega's @Edwin Kraan? Is het gelukt met het omzetten/verlengen van het abonnement?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic