In het kort:
De maat is vol.
Hoi @ZHJMG
Jeetje zeg, dat klinkt niet echt heel erg klantvriendelijk van Vodafone. Wel jammer dat je deze ervaring nu hebt. Nu is dit een klanten helpen klanten community en daarom voor mij, als klant, niet mogelijk om je verder te helpen of om dit op te lossen.
Gelukkig komen er wel Vodafone medewerkers online en die kunnen je bericht oppakken. Voor dat zou ik zeggen, even geduld, er komt vanzelf iemand die dan de topic voor je oppakt. Succes in ieder geval en ik hoop dat je er samen met Vodafone uit komt en dat je dan weer als tevreden klant verder kunt.
Hoi @ZHJMG
Dat schiet niet op dit zo lang duurt! Namens Vodafone mijn excuses hiervoor. Ik kijk graag voor je na of het al bij de desbetreffende afdeling ligt of dat ik het eventueel kan verwerken voor je.
Mocht je dit willen, dan hoor ik het graag. Ik zal je dan een privébericht sturen. Ik help je hier graag mee verder.
Geen reactie, topic gesloten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.