ZonderKorting

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contract niet conform afspraak

Ik ben afgelopen zaterdag gebeld door Vodafone. Vodafone doet voorstel voor 12 mnd abonnement met 1 KORTING per maand. Echter ontvang ik nu mijn contract en er staat 27 euro ipv 26. Graag corrigeren, anders zal ik contract opzeggen binnen 14 dagen nog mogelijk.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10568Posts
  • 3282Oplossingen
  • 2533Likes
Hoi ZonderKorting
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Via de community kan niemand je er mee helpen want dit is een klanten helpt klanten community. De vraag die jij hebt moet je toch echt contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Deze kunnen in het systeem kijken wat er aan de hand is en dit eventueel voor je aanpassen. Het kan ook zijn dat deze info pas later volgt als je contract volledig door het systeem is opgenomen. Maar goed, de klantenservice van Vodafone kan je daar prima in helpen en antwoord op geven.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10568Posts
  • 3282Oplossingen
  • 2533Likes
Hoi ZonderKorting
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Via de community kan niemand je er mee helpen want dit is een klanten helpt klanten community. De vraag die jij hebt moet je toch echt contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Deze kunnen in het systeem kijken wat er aan de hand is en dit eventueel voor je aanpassen. Het kan ook zijn dat deze info pas later volgt als je contract volledig door het systeem is opgenomen. Maar goed, de klantenservice van Vodafone kan je daar prima in helpen en antwoord op geven.
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1742Oplossingen
  • 2205Likes
Geen reactie. topic gesloten.
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10568Posts
  • 3282Oplossingen
  • 2533Likes
Hoi ZonderKorting
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Via de community kan niemand je er mee helpen want dit is een klanten helpt klanten community. De vraag die jij hebt moet je toch echt contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Deze kunnen in het systeem kijken wat er aan de hand is en dit eventueel voor je aanpassen. Het kan ook zijn dat deze info pas later volgt als je contract volledig door het systeem is opgenomen. Maar goed, de klantenservice van Vodafone kan je daar prima in helpen en antwoord op geven.
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1742Oplossingen
  • 2205Likes
Geen reactie. topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic