Algra

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contract beeindiging.

Goedendag,

 

SIM kaart beëindiging back-up alarm systeem. 6 jaar alleen stil en geen enkele data.
Op 19-08-20 simkaart beëindigd. 17.21 min aan de telefoon. 

Op 01-09-20 wordt er € 6.50,- in rekening gebracht, ok….opzeg termijn waarschijnlijk
Op 05-10-20 wordt er nog € 4.10,- in rekening gebracht, huh...ok.
Op 02-11-20 wordt er weer € 2.29,- in rekening gebracht, nu maar weer eens bellen.

Contact, lastig, doorverbonden, contact, ok even zoeken naar de gegevens ivm beëindiging contract, klopt niet geeft de beste mevrouw aan,  reden, kosten papieren factuur???????  beste mevrouw geeft aan een verzoek in te dienen voor credit nota's
Beste mevrouw geeft aan of ik terug gebeld wilde worden of bevestiging via email.
Ik geef aan via email omdat er al weer ruim 19.21 min aan de telefoon hang.
Ik vraag welk email bekent is………….wordt in de wacht gezet en………. weg is de verbinding.

Vodafone los dit op.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Algra,

Ik heb gelijk de systemen erbij gepakt. 
Ik zie dat mijn collega een onderzoek heeft aan laten maken voor de laatste factuur ivm kosten papieren rekening. Dit is ook de enige factuur waar deze kosten op staan. 
Door een aanpassing te doen in het systeem, zal deze niet meer opnieuw aangevraagd kunnen worden.  Daarnaast heb ik ook gelijk 2,29 gecrediteerd.

Kun je mij een privébericht sturen met daarin je volledige IBAN nummer? Dan kan ik ervoor zorgen dat dit bedrag binnen 15 werkdagen terug gestort wordt op het rekeningnummer.
Ik zie dat op 18-9 het nummer geannuleerd wordt. Dit betekent dat je de laatste factuur op 18-10 krijgt met eventuele kosten buiten de bundel. (in dit geval de papieren rekening).
Namens Vodafone mijn excuses hiervoor! 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Algra 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Erg vervelend maar voor klanten onder elkaar niet op te lossen. Daarom vraag ik je bij profielinstellingen alle gegevens in te vullen en dan zal een Vodafone medewerker met je mee kijken en misschien dat die je daar betere uitleg over kan geven. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Algra,

Ik heb gelijk de systemen erbij gepakt. 
Ik zie dat mijn collega een onderzoek heeft aan laten maken voor de laatste factuur ivm kosten papieren rekening. Dit is ook de enige factuur waar deze kosten op staan. 
Door een aanpassing te doen in het systeem, zal deze niet meer opnieuw aangevraagd kunnen worden.  Daarnaast heb ik ook gelijk 2,29 gecrediteerd.

Kun je mij een privébericht sturen met daarin je volledige IBAN nummer? Dan kan ik ervoor zorgen dat dit bedrag binnen 15 werkdagen terug gestort wordt op het rekeningnummer.
Ik zie dat op 18-9 het nummer geannuleerd wordt. Dit betekent dat je de laatste factuur op 18-10 krijgt met eventuele kosten buiten de bundel. (in dit geval de papieren rekening).
Namens Vodafone mijn excuses hiervoor! 

Algra
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Steven,
 

Privé bericht lukt helaas niet omdat je mij blijkbaar niet volgt,

Mvrgr.

Algra
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven Vodafone wrote:

Hoi @Algra,

Ik heb gelijk de systemen erbij gepakt. 
Ik zie dat mijn collega een onderzoek heeft aan laten maken voor de laatste factuur ivm kosten papieren rekening. Dit is ook de enige factuur waar deze kosten op staan. 
Door een aanpassing te doen in het systeem, zal deze niet meer opnieuw aangevraagd kunnen worden.  Daarnaast heb ik ook gelijk 2,29 gecrediteerd.

Kun je mij een privébericht sturen met daarin je volledige IBAN nummer? Dan kan ik ervoor zorgen dat dit bedrag binnen 15 werkdagen terug gestort wordt op het rekeningnummer.
Ik zie dat op 18-9 het nummer geannuleerd wordt. Dit betekent dat je de laatste factuur op 18-10 krijgt met eventuele kosten buiten de bundel. (in dit geval de papieren rekening).
Namens Vodafone mijn excuses hiervoor! 

Hallo Steven,
 

Privé bericht lukt helaas niet omdat je mij blijkbaar niet volgt,

Mvrgr.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Als het goed is, kun je nu een privébericht sturen @Algra 
Je kunt nu een bericht sturen. 

Excuses, daarvoor.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic