JonasD

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contract beëindigd

Mijn contract is door vodafone beindgd omdat ik mijn rekeningen niet heb kunen betalen van de afgelopen 2 maanden.de reden daarvoor is dat ik de afgelopen 3 maanden finacieel aan het worstelen omdat ik door mijn werkgever niet volgens de afspraken uitbetaald werd.
Ik heb zojuist via myvodafone een rekening gekregen van deresterende jaar. en ik zou niet weten hoe ik dit moet betalen in 1 keer.
ik vind het heel erg jammer dat mijn contract is beidingt
mijn vraag aan u is of ik nog veder kan met mijn abonoment ?

mvg

1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Ik moet je helaas teleurstellen. Zoals je weet heeft Vodafone een lange incasso-procedure tegen jou lopen met herinneringen, aanmaningen, afsluiting van alle mobiele diensten en het uit handen geven van vorderingen aan een incasso-bureau. Nu is daar ook nog het eenzijdig be-eindigen van jouw contract door Vodafone bijgekomen. En ben je dus alle resterende termijnen van je contract in één keer verschuldigd. Vodafone heeft in jouw kwestie volledig gehandeld conform haar Algemene Voorwaarden betreffende incasso van openstaande faktuurbedragen en overige kosten. Die incasso-procedure is te ver gevorderd om nu zomaar te stoppen.
Ik adviseer je om met alle mogelijke moeite die laatste Vodafone faktuur zo snel mogelijk te betalen.
Anders lopen de incasso-kosten nog veel verder op. Zoals je weet rekenen incasso-bureaus astronomisch hoge bedragen om uitstaande vorderingen te innen.

Waar je je het meest zorgen over moet maken is je registratie bij Stichting Preventel als wanbetaler.
Dat betekent dat je bij geen enkele telecom-provider in Nederland meer een telefoon-abonnement of een internet-abonnement kunt afsluiten. Iedere telecom-provider toetst aanstaande klanten eerst bij Stichting Preventel.
Je zult zelf wel het beste weten of jij inmiddels als wanbetaler bij die Stichting Preventel staat geregistreerd. Daarover heeft Vodafone jou per brief ge-informeerd.

Sorry dat ik geen betere oplossing heb. Ik ben van mening dat je door al deze gevolgen een forse schadeclaim moet neerleggen bij jouw werkgever.
Vodafone kan niets meer voor jou betekenen.

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic