Jean1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contract afkopen

Hoi, mijn contract loopt tot 3-2019. Ik wil nu tussentijds Mn contract afkopen om voor de iPhone x te gaan. In de winkel werd gezegd dat ik de resterende 15 maanden x 20 euro moet betalen en dan kan ik overstappen. Bij de telefonische klantenservice werd me gezegd dat ik ook de korting die ik gehad heb terug moet betalen èn dat ik geen ziggokorting en eindejaarskorting krijg bij Mn nieuwe abonnement. Weet iemand of dit waar is?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Jean1,

Dat is heel vreemd. Er wordt inderdaad wel een afkoopsom berekend als je je contract eerder opzegt dan de einddatum van je abonnement. Bel ons eens even via 0800-0560 (gratis). Dan kunnen we met jou uitrekenen hoeveel dat precies gaat kosten.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Jean1,

Dat is heel vreemd. Er wordt inderdaad wel een afkoopsom berekend als je je contract eerder opzegt dan de einddatum van je abonnement. Bel ons eens even via 0800-0560 (gratis). Dan kunnen we met jou uitrekenen hoeveel dat precies gaat kosten.
Jean1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor uw bericht. Ik heb nogmaals contact gezocht met Vodafone. Heb Mn contract ‘afgekocht’ en n nieuw afgesloten. Mèt korting! Jammer dat er personen aan de lijn zitten die zomaar wat zeggen. Dus t is opgelost.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Goed om te horen dat het opgelost is Jean1! Het is inderdaad niet netjes dat jou verkeerde informatie verstrekt is. Onze excuses hiervoor.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic