HomerEd

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contract afkopen 4 maanden voor het einde van contract?

Hallo luitjes,

Ik wil af van het huidige contract en over naar KPN.
Het netwerk is om te janken de laatste tijd.......

Ik heb een iPhone 5 met 4G, nu heb ik SOMS 4G maar vaak 3G en steeds vaker GPRS en Edge!!
Heb ik eenmaal GPRS dan wil het wel is helpen om 4G uit te zetten dan heb ik weer 3G.

Mijn vriendin heeft de zelfde telefoon en KPN, als we waar dan ook zitten heeft zij 4G en ik soms helemaal niks.
We wonen in Amsterdam daar heb ik soms 4G (vlak bij de bosbaan) lopen we naar de bosbaan of gaan we wandelen in het Amserdamse bos heb ik NIKS (geen data en net een bolletje bereik) meer en zij vrolijk 4G.

Van Amsterdam naar Nijmegen hele weg 4G met KPN en ik moet steeds schakelen on uberhaupt 3G te krijgen en te behouden....................

Ook vallen mijn gesprekken steeds vaker weg of is de verbinding zo slecht dat ik terug moet bellen om de andere kant weer te verstaan............

Mijn contract loopt af op 9 juli 2015 en wilde eerst verlegen maar dat wil ik niet, is duurder en minder data en langzamere snelheid.

Ik weet dat ik 2 maanden van te vorden KPN verzoek kan laten doen om nummerbehoud (ik zit dan wel tot die tijd bij vodafone)

Is het mogelijk om de laatse 2 maanden af te kopen zodat ik per nu/morgen/volgende week een abbo kan afsluiten bij KPN en dan per 9 mei weg ben?

Graag jullie input en HOE dit te regelen, de klantenservice snapt mijn vraag niet?!?!?

DANK!
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing

Hey @HomerEd,

Wat u kunt doen is uw instellingen controleren via http://handleidingen.vodafone.nl
Staan deze correct dan raad ik u eens aan om de simkaart in een ander type en merk telefoon te stoppen om te zien of het dan wel werkt. Dit kunt u doen in een vodafone winkel. Mocht het liggen aan de simkaart dan krijgt u meteen een nieuwe mee.
Tevens kunt u contact opnemen met de klantenservice om te controleren hoe u op het netwerk staat. Staat de simkaart niet correct dan dient er een reset gedaan te worden. Dit houdt in dat de simkaart van het netwerk wordt gehaald en weer er opnieuw op wordt gezet. U dient hiervoor 10 minuten de telefoon uit te zetten.

Ik weet dat het mogelijk is om een contract af te kopen. De precieze regels hiervan weet ik niet. Ik raad u aan om hiervoor contact op te nemen met de afdeling loyaltie via 1200

Met vriendelijke groet,

Steven
*moderator edit: tag + url naar handleidingen gefixt*

HomerEd
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je maar 1200 weet het ook niet, ja het moet schijnbaar per brief 😄

Een vriend van mij heeft exact het zelfde probleem met vodafone en ook iPhone 5 wellicht dat het daar aan ligt???

Hoe dan ook de sim route al gedaan maar dank voor de tips!!!
Anonymous
Niet van toepassing

Hey @HomerEd,

Ben je ook doorverbonden met de afdeling loyalty?
Dit is namelijk de juiste afdeling daarvoor.

Groetjes
*moderator edit: tag gefixt*

HomerEd
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mooi voorbeeld weer:

50 meter buiten het media park te Hilversum op de ring weg..............
Vol bereik maar toch niet kunnen bellen of iets anders...........
Geweldig toch??



*moderator edit: foto was paginagroot, dit aangepast om het topic overzichtelijk te houden.*
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic