renedeveld

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contacten overzetten naar Samsung S4

Goedemorgen,
Sinds vorige week in het bezit van de Samsung S4.
Contacten, van mijn S2, overgezet op mijn simkaart en daarna update gemaakt met de app vodafone/contacten. Met de pincode zijn deze contacten nog wel te raadplegen.
 
Misschien lees ik ergens overheen maar het nieuwe toestel kan ik niet vinden bij het overzetten?
Is er iemand die mij hiermee kan helpen of moeten de gegevens handmatig ingebracht worden?
 
groeten Rene
6 Reacties 6
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi renedeveld,

Welkom op ons forum!

Met betrekking tot het gebruik van de Vodafone Contacten Backup app: Alleen contacten opgeslagen op het toestel geheugen worden meegenomen in de backup. Kopieer dus eerst je contacten van je SIM naar het geheugen van je toestel. Google Contacts en Exchange contacten op een Android, BlackBerry of iPhone worden niet gesynchroniseerd met Contacten Backup, want deze staan niet op het geheugen van het toestel.

Echter, de Vodafone Contacten Backup app is nog niet beschikbaar voor de S4. Als je de contacten op dit moment wilt overzetten, dan kun je dat op verschillende andere manieren doen.

- Bij een Vodafone winkel kun je contacten over laten zetten als je beide toestellen meeneemt.
- Je kunt een contacten back-up maken via Samsung Kies op je PC (zie: http://www.samsung.com/nl/kies)
- Je kunt contacten ook synchroniseren via Outlook, Gmail of Yahoo

bonnied29

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn contacten opgeslagen in de Vodafone contacten back up, en wil mijn telefoon terug naar fabrieksinstellingen zetten.
Hoe krijg ik hierna mijn contacten weer terug op mijn telefoon?
En het zelfde geld voor de Vodafone cloud.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Groetjes bonnie
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Bonnie,

Als je gegevens op de cloud staan dan kun je deze erna weer synchroniseren. Dit geldt ook voor de Contacten Backup App.
bonnied29

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dus dan hoef ik maar op synchroniseer nu te klikken en heb ik het weer terug?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Inderdaad! Lukt het?
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic