Karel67

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contacten overzetten naar Lumia telefoon.

Hallo,

ik probeer via Vodafone contacten backup mijn contacten overzetten, de Lumia 925 (eigenlijk geen enkele lumia) staat in de lijst. Wie heeft hier een foefje voor???

*moderator edit: onderwerp verduidelijkt*
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
dicey

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes
Beetje laat.. maar voor anderen die deze vraag tegenkomen:

Na het installeren van de Lumia Cyan update kun je je iCloud account toevoegen aan je Lumia en op die manier bij je gegevens. Je zult niet overal bijkunnen, maar je contacten en agenda/calendar zouden moeten werken. E-mail weet ik niet zeker.

Je kunt ook de app van Nokia zelf gebruiken, die staat als het goed is standaard op je telefoon. Hiermee kun je via Bluetooth je contacten overkopieren. Hierna staan ze ook direct in je Windows Live account dat op je toestel actief is.

Je kunt echter ook in iCloud je contacten exporteren (online) en deze via http://outlook.com in je Windows Live account importeren welke actief is op je Lumia.

Mijn advies voor eventuele foto's is het op je PC/Mac kopieren van je iCloud account naar je OneDrive account (standaard actief bij je Windows Live account).

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Karel, ik ken een ingewikkelde en een simpele variant 😉
De simpele optie vind je hier.

Mocht die niet werken: wat voor toestel heb je nu en op wat voor manier zijn je contacten opgeslagen? Bv op het toestel, op de sim, in de cloud (bv in windows live of gmail).
EJonkman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is er iemand die mij uit kan leggen hoe ik mijn contacten (telefoonnummers, email adressen etc. over kan
zetten van mijn Iphone naar mijn nieuwe Nokia Lumia?

Heb getracht dit te doen via de app Vodafone Contacts, maar dit lukte helaas niet.

Staan (VEEL) meer nummers op mijn iphone dan ge-exporteerd naar de Vodafone Contacts

Alvast dank
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @EJonkman,

Ik heb je topic verplaatst naar een topic met ongeveer dezelfde vraag. Lukt het met het antwoord van mijn collega Bas?

Mocht je nog vragen hebben, laat dan ook even weten welke versie Lumia je precies hebt. Laat ook even welke op welke manier je contacten zijn opgeslagen (iCloud, op de telefoon zelf, etc).
dicey

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes
Beetje laat.. maar voor anderen die deze vraag tegenkomen:

Na het installeren van de Lumia Cyan update kun je je iCloud account toevoegen aan je Lumia en op die manier bij je gegevens. Je zult niet overal bijkunnen, maar je contacten en agenda/calendar zouden moeten werken. E-mail weet ik niet zeker.

Je kunt ook de app van Nokia zelf gebruiken, die staat als het goed is standaard op je telefoon. Hiermee kun je via Bluetooth je contacten overkopieren. Hierna staan ze ook direct in je Windows Live account dat op je toestel actief is.

Je kunt echter ook in iCloud je contacten exporteren (online) en deze via http://outlook.com in je Windows Live account importeren welke actief is op je Lumia.

Mijn advies voor eventuele foto's is het op je PC/Mac kopieren van je iCloud account naar je OneDrive account (standaard actief bij je Windows Live account).
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, verouderd topic
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic