johnnyboy

Gedreven Meedenker
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contacten iPhone

Beste forumleden
Ik wilde vragen hoe ik contacten van mijn iPhone 5 S kan overzetten naar mijn Samsung Galaxy S6

15 Reacties 15
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
johnnyboy, hiervoor kun je het beste Samsung Kies proberen. Je kunt dit downloaden via deze site. Je kunt het eventueel ook in een van onze winkels laten doen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
johnnyboy, is het nog gelukt?
johnnyboy
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het programma Kies Samsung op mijn computer geinstalleerd maar hij verbind mijn iPhone niet in dat programma Kies Samsung
johnnyboy.
Anonymous
Niet van toepassing
Er zijn hier ook apps voor die zowel via de playstore als appstore te downloads zijn.
Tevens bij de eerste keer opstarten van je toestel wordt er ook gevraagd of je de gegegeven wilt overzetten van een ander toestel.
Wat je ook nog kunt doen is de contacten exporteren naar je simkaart en dan de simkaart in je Samsung telefoon stoppen. vervolgens kun je ze of op de simkaart laten staan of exporteren naar het toestel etcetera.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi johnnyboy,

Als je contacten wilt overzetten naar je iPhone zou je wellicht de instructies kunnen volgen op de Apple website. Hiermee kun je simpelweg gegevens van de ene toestel naar het andere toestel verplaatsen!

Succes!
johnnyboy
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is nog steeds niet geluk ook niet via de Apple website dat werkt alleen van android naar ios en het moet precies anders om . Ook lukt het niet om ze van de simkaart te exporteren daar staat bij contacten importeer simcontacten dat heb ik geprobeert maar het werkt niet .
Johnnyboy
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi johnnyboy,

Ik las me even over het hoofd zeg!

Je zou het kunnen proberen via Vodafone Smart Life Backup+, je maakt een back up van je contact naar Dropbox (door de app te installeren op je iPhone). Wanneer de back up klaar is kun je deze overzetten naar je Galaxy device (door de app te downloaden op je Android). Hierna kun je de app openen en dus synchroniseren met elkaar.

Of anders eventueel Samsung Smart Switch kunnen gebruiken, je maakt dan wel gebruik van je iCloud om daar een back up op te doen. Dit doe je geheel met de toestellen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Is het inmiddels al gelukt johnnyboy? Als we niets meer horen wordt het topic binnenkort gesloten.

Vriendelijke groet,

Pedro
johnnyboy
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
SamsungExpert
Nee het is nog niet gelukt ik moet de contacten toch op de simkaart kunnen
zetten waarom lukt dat niet .
Johnnyboy


Anonymous
Niet van toepassing
instructies. Ga naar "Contacten" Druk op Instellingen. Druk op Contacten. exporteeer contacten van telefoonnaar simkaart. Druk op exporteer telefoon contacten. Terugkeren naar het startscherm Druk op de home-toets om af te sluiten en terug te keren naar het startscherm.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Is het inmiddels gelukt @johnnyboy? Of kunnen we wellicht nog iets voor je betekenen?
johnnyboy
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee nog niet gelukt als ik naar contacten ga op mijn iPhone geeft hij aan contacten importeren in plek van contacten exporteren.
Johnnyboy
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Zover ik weet is dit op de iPhone inderdaad niet mogelijk. Welke opties van bovenstaande opties heb je al geprobeerd?
johnnyboy
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
alle opties heb ik geprobeerd .
Johnnyboy
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
johnnyboy, wat vreemd! Anders in een van onze winkels laten doen ;). Of in een andere telecomwinkel vragen als er geen in de buurt is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic