IG

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contacten back up Huawei Ascend P6

Heb zojuist me Huawei in gebruik genomen en wil me contacten die ik heb opgeslagen via Vodafone contacten backup instaleren. Echter kan ik, na heel veel moeite met de installatie, de app niet openen. Foutmelding in applicatie: Download van toestel configuratie is mislukt !

Hoe, en is dit op te lossen? Daar dit één van de twee (geen gedoe met nummerbehoud) voordelen is om bij dezelfde provider te blijven. Alvast bedankt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo IG,

We ondersteunen de Huawei P6 op dit moment nog niet i.c.m. de Vodafone Contacten Backup. Ik raad je aan je contacten via een Bluetooth verbinding of Gmail account over te zetten. Daarnaast is het ook mogelijk met je toestel langs een Vodafone winkel te gaan. Daar kunnen onze collega's ter plekke je contacten overzetten. Klik hier voor meer informatie.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo IG,

We ondersteunen de Huawei P6 op dit moment nog niet i.c.m. de Vodafone Contacten Backup. Ik raad je aan je contacten via een Bluetooth verbinding of Gmail account over te zetten. Daarnaast is het ook mogelijk met je toestel langs een Vodafone winkel te gaan. Daar kunnen onze collega's ter plekke je contacten overzetten. Klik hier voor meer informatie.
jiske44

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi,
Ik heb sinds gisterochtend mijn code veranderd op mijn Huawei. Ik heb een 4cijferige code. Alleen kan ik er nu niet meer in, ik denk wel dat ik mijn code nog weet. Het is alleen dat mijn mobiel deheletijd aangeeft dat het verkeerd is. Ik heb het al heel vaak geprobeerd, en nu wil ik toch wel graag een oplossing zonder dat ik mijn bestanden kwijt bent door eventueel te resetten. Ik zie ook nergens iets van, wachtwoord vergeten? klik hier!

Weet iemand misschien een oplossing?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@jiske44 , ik zie dat niemand meer heeft gereageerd. Heb je zelf nog een oplossing gevonden? Als het gaat om de code van de telefoon zelf is het wel lastig. Helemaal als je geen hersteloptie krijgt aangeboden. Wellicht dat iemand anders uit de community nog een oplossing heeft. Mocht dit niet zo zijn, in een van onze winkels kunnen ze met je meekijken. Ga bij voorkeur naar een winkel met Smartphone Crew.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @jiske44

Je kunt een hard reset proberen. Houd er wel rekening mee dat alles weg is. Ik neem aan dat je Huawei op Android draait.

Android Hard Reset:
Een hard reset houdt in dat je Android toestel terug naar de fabrieksinstellingen wordt gezet. Je gegevens en apps worden gewist door een hard reset. Het is daarom verstandig eerst een back up van je persoonlijke gegevens te maken, voordat je een hard reset uitvoert. In jouw geval hoop ik dat je dit al eens hebt gedaan zodat je niet alles kwijt bent.
Bij de meeste Android smartphones voer je op de volgende manier een hard reset uit:
Schakel je Android telefoon uit.
Houd de 'Volume Omlaag' knop ingedrukt en druk kort op de AAN/UIT toets.
Wacht tot het scherm met de drie Android-afbeeldingen verschijnt en laat vervolgens de 'Volume Omlaag' knop los.
Wat je nu moet doen verschilt per toestel, maar meestal is er een optie met 'terug naar fabrieksinstellingen' of 'gegevens wissen'.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic