Hey @Nikki.kleinjans . Welkom hier.
Poeh. Zo te lezen gaat er een hoop mis bij jou. Je bent, om het maar even recht voor zijn raap te zeggen, pissed. En ik wil je heel graag helpen!
Nu wil je vooral heel graag gebeld worden. Ik zou echter niet weten hoe, want ik weet niets anders van je behalve je gebruikersnaam hier . Laten we dus even beginnen bij het begin. Zou je mij je postcode, huisnummer, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN in een privébericht willen sturen? Dan duik ik je gegevens in. Ook ben ik benieuwd naar een iets uitgebreidere versie van je verhaal/vraag. Voor zover ik lees zit je hier al een tijd mee en ik snap dat het vervelend is om het steeds weer uit te moeten leggen. Ik weet echter helemaal niets, op dit moment, en met de tekst hier in je topic weet ik ook nog niet helemaal wat er aan de hand is. Kan je me dus iets meer vertellen over wat er is gebeurt? 🙂
Want of je nou 100 jaar klant bij ons bent, of 100 seconden, iedereen verdient gewoon een goede service en vooral een stuk meer duidelijkheid!
Toevoeging: voor ik het vergeet; als je me je gegevens stuurt, wil je dan ook het ordernummer meegeven? 🙂