Graag zou ik in contact wil komen met de persoon die mij destijds heeft gebeld. Ging om het wijzigen van mijn mobiel nummer in een nieuw nummer. Hiervoor had ik geen toestemming voor gegeven, dit is ook hersteld/teruggedraaid door deze collega. Bij het herstellen is iets niet helemaal goed gegaan. Graag even bellen ** privégegevens verwijderd door moderator **. Alvast dank voor de moeite.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Sharon Vodafone Dank voor je reactie. Met het herstel van de nummerwijziging op 21 april is er aangevinkt dat ik 1gb extra zou willen. Dit kan niet kloppen omdat je kunt zien aan mijn verbruik dat ik daar geen behoefte aan heb. Daardoor betaal ik ten onrechte € 7,50 vanaf april tm september. Vodafone wil echter maar 2 maanden vergoeden terwijl ik recht heb op 6 maanden. Een reden wil Vodafone niet geven. Mijn abonnement loopt eind november af en twijfel nu over verlenging hiervan. Voel dat mijn klacht niet serieus wordt genomen. Wat kun jij voor me betekenen?
Alvast dank voor je reactie en uiteraard een passende oplossing. Gr Hielke Sikkes
Hoi @Hielke
Wat vervelend dat het niet goed is gegaan! Was dit een collega die je hebt gesproken via onze Community? Als je je persoonlijke gegevens (mobiel nummer, geboortedatum, adres) invult in je profiel, kan ik eens even met je meekijken.
Sharon. Bel me even als je wilt. **moderator edit - privégegevens verwijderd**
Via het forum is het niet mogelijk je terug te bellen @Hielke . Je telefoonnummer is verwijderd in je eerste bericht, dit is een openbaar forum en voor iedereen zichtbaar. Als jij je profielgegevens wilt invullen is dat voldoende om je te helpen.
@Sharon Vodafone , zou jij het telefoonnummer willen verwijderen?
Ingevuld. Graag even bellen.
@Sharon Vodafone Zou je mij kunnen bellen?
@Sharon Vodafone Heb ik de gegevens nu juist ingevuld zodat je mij nu kan bellen? Gr Hielke
Hoi @Hielke,
Bedankt voor het aanvullen van je profiel! Ik zie inderdaad in jouw account een aantal cases over het terugdraaien van een nummerwijziging. Echter, kan ik uit deze informatie helaas niet opmaken wat er nu mis is gegaan. Daarnaast is het inderdaad zo dat we via de Community geen telefonisch klantcontact hebben, zoals SamsungExpert ook aangeeft. Ik vroeg enkel je gegevens om met je mee te kunnen kijken.
Wat is er precies mis gegaan met het terugdraaien van de nummerwijziging?
@Sharon Vodafone Dank voor je reactie. Met het herstel van de nummerwijziging op 21 april is er aangevinkt dat ik 1gb extra zou willen. Dit kan niet kloppen omdat je kunt zien aan mijn verbruik dat ik daar geen behoefte aan heb. Daardoor betaal ik ten onrechte € 7,50 vanaf april tm september. Vodafone wil echter maar 2 maanden vergoeden terwijl ik recht heb op 6 maanden. Een reden wil Vodafone niet geven. Mijn abonnement loopt eind november af en twijfel nu over verlenging hiervan. Voel dat mijn klacht niet serieus wordt genomen. Wat kun jij voor me betekenen?
Alvast dank voor je reactie en uiteraard een passende oplossing. Gr Hielke Sikkes
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.